Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Our 1st Raya trip

By Pyromaniac








3 10 09
Our first raya trip
Kita memang suka wat keje gila..aku la terutama dengan idea aku nak beraya di negeri sembilan la..dan lepas tu idea ko plak nak beraya di rumah budak SMTPM..jumpa kak sue la etc..dan lepas tu balik ke klang pergi wedding tu pulak..ohh memang full swing..dan ko telah membawa aku pergi ke jalan yg biasanya aku cukup familiar..meredah teluk panglima garang..untuk pergi ke seremban..alasan ko takut jem pada masa hari raya ini..aku menerima alasan ko tue..sebenarnya bagi aku raya trip nie adalah mcm road trip..destinasi pertama aku ngan ko ke morib..selepas tu turun ke bawah pergi ke bagan lalang...dan ikut jalan lama menuju ke seremban..banyak perkara berlaku pada masa itu..hanya ko dan aku sahaja yang tahu...dan masa nak sampai di seremban tu..ko tension ngan kesesakan lalu lintas..ko membebel apabila aku ambik masa begitu lama nak beli air,prepaid dan juga surat khabar..ko kata ada polis..lepas tu ko puas membebel..aku ckp ko nie tak ubah mcm org tua..memang la ko akui ko tu dah tua..hahah..puas satu seremban..kuala pilah..senawang dan ulu bendul aku ngan ko lenjan beraya..pulang plak pada petang apabila ko mengadu tak larat nak drive termasuk juga aku..dah la letih nak mampus masa nak ambik si family sabahan nie..ko wat muka moody aku pun sama turut merasa kesan tertekannya..arghhh..tobat kata ko
 

0 comments so far.

Something to say?