Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah silamku:Aku mr Curiousity

By Pyromaniac
23 10 09
Aku Mr Curiousity
Aku masih menyimpan sms nie dalam mobileku
"i'm sorry but u makes me mad..always..ur curiousity is killing our relationship!!bende xada issue u raise it up..ada je yg xkene"
23 10 09 00:50
kenapa kau begitu takut akan sikap curiosity ku ini...kau pernah menyamakan aku dengan polis..sehingga pernah seketika kau apply job inspektor polis gara gara kau kata aku mempunyai level curiousity yg cukup tinggi..mana kan tidak..apabila semakin banyak aku terbaca..terselongkar dan segala tindak tanduk ko yg semakin mencurigakan..ko ingat aku sengaja belek2 laptop aku tue..mendengar perbualan mu itu..melihat kau begitu happy dan rancak berbual dengan teman mesra mu itu..bersms mcm nak rak..dan ko katakan itu adalah habit bagi dirimu..dan aku ko tolak ketepi..ko biarkan aku terpingga pingga seorg diri sedangkan aku berada didepan mata mu..adilkah ko buat aku begitu! sedangkan sepenuh masa aku melayan ko dengan yg terbaik walaupun ada masa aku tahu kesilapan dan kelemahan aku yg menjengkelkan dengan perasaan cemburu ku itu..kalau aku tak cemburu maknanya aku tak cinta..dan semakin lama aku menyedari kau mempergunakan segala kelemahan aku untuk ko explotasi sepenuhnya bagi memenuhi hasrat liarmu itu dan membalas dendam keatas ex RF ko dulu..aku hanya alatan mainan bagimu
 

0 comments so far.

Something to say?