Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Menyelamatkan maruahMU!

By Pyromaniac
13 10 09
Menyelamatkan Maruahmu yg telah tercalar
Segala beban pada dirimu adalah beban pada diriku juga..masalah..tekanan..penderitaan hidup aku sanggup untuk berkongsi bersama..dan apabila melibatkan maruah mu yg akan tercalar..aku lagi tercabar untuk membetulkannya..walaupun aku tahu pengorbanan yg besar terpaksa aku lakukan..
Pagi subuh hari tu..kau telah mengejutkan aku dari tidur dengan berita sedara housemate mu itu ketinggalan flight gara gara ko lupa untuk beritahu kepadanya tentang status flight tu..kau menelefon kawanmu itu..dan masa itu kawan mu itu pun secara tak sengaja menggunakan duit yg kau bagi utk membeli tiket tu..arghh untuk menutup aib ini..aku pun terlibat sama dalam hal ini..aku tak suka maruah org yg aku sayangi ini tercalar..petang selepas aku pulang dari kerja..aku bergegas pergi kerumah mu online membeli tiket..tapi tak berjaya..puas aku pergi ke sana sini..pergi ke bank tapi tidak berjaya membeli tiket dalam masa kurang 24 jam..aku juga terpaksa berlari lari mengejar waktu pergi ke kl sentral bersama temanku..berlari lari dan buat muka tak malu untuk membantumu...argh betapa siksa dan sengsaranya aku pada masa itu..dan yg ko tahu hanyalah marah kepada aku kerana tak membawa ko bersama dan juga tidak memberitahu sebarang kegiatan aku..dan kini kau dengan selamba merosakkan segala pengorbanan aku kerana kau telah menjumpai cinta barumu itu yg seakan sama dengan cinta lamamu itu..adilkah ko melayan perasaan aku sebegitu?sampai kehari ini aku masih menyimpan keratan sms yg dihantar olehmu sebagai bukti kejujuran ko padaku
"maaf mnyusahkan byk bende..malu rasanya.sungguh aib diri ni..pas nie xnak dah ada bende mcm nie..ini last..malam ini last"
13 10 09 21:30
"drive safely mlm2 nih..ampun maaf mnyusahkan ayg..malu dn aibnya diri ini..smpi umah nt,tlg sms bgtau..pls forgive me+thanks for everything.im reall appreciate"
13 10 09 22:35
Bagi ku kau hanya pandai bermain kata kata manismu menerusi sms dan aku tak nampak sebarang kesungguhan pada dirimu untuk mencintai aku..kau hanya pandai berjanji..janji tinggal janji
 

0 comments so far.

Something to say?