Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Holiday Villa & Kisah Offshoreku

By Pyromaniac




3 November 2009
Holiday Villa & Kisah Offshoreku
Aku sanggup meninggalkan peluang untuk naik flight kerana ingin bersamamu..aku dan ko sanggup bersama meredah LPT menemani ku pergi ke Offshore selama seminggu..malam tu hujan begitu lebat..kau dan aku kita sama sama bergilir memandu..kau tidor dibahuku dan begitu juga ko..sesampai sahaja di Kemaman ko dan aku berhenti makan..mengisi perut yg lapar..dari dahulu lagi ko mengomel menginap di hotel nie..kau tak begitu selesa sekali..selepas puas ko membebel..kau melarikan diri dariku..kau pergi ke tepi pantai..mengeluh panjang..aku datang ke arah ko..menemani kau bersama..aku memujuk ko pulang ke bilik..
Pagi hari lagi kau telah menunjukkan respons yg berbeza..kau banyak bercerita pasal kisah ex ko..aku mendengar sahaja sambil breakfast bersamamu..yg aku tahu kau belum dapat melupakan kisah ex mu itu yg kau pernah bersama selama 4 tahun.yg kau sanggup korbankan dirimu untuk si ex mu itu..walaupun aku sedih mendengarnya aku terpaksa menelan apa yg kau nak luahkan..pagi tu aku menerima panggilan telefon dari agent yg menguruskan helikopter aku itu..aku terasa begitu hiba sekali kerana berpisah dengan mu...sedih bila aku tak sempat cium tangan mu time berpisah..arghh..kau pun meluahkan perasaan yg sama..sepanjang perjalanan kau dan aku sentiasa berhubungan..aku sungguh merana apabila terpaksa menyerahkan hp ku itu kepada agent..terputus la segala komunikasi selama seminggu..aku dan ko turut bersedih
 

0 comments so far.

Something to say?