Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Menyusuri liku liku kehidupan menuju ke Kelantan

By Pyromaniac



10 10 09
Kelantan Darul Naim
Bagi ko di sini adalah tempat di mana byk memori ko..bersama ex ko la..dan bermcm mcm lagi kenangan ko disini..dan ada satu masa tu kau pernah meminta aku untuk berjumpa dengan seseorg yg mana kau belum lagi selesai menunaikan hajat ko..walaupun aku tahu pasti aku akan sakit hati..tapi aku turuti juga kehendak ko itu..ko pun menghantar aku ke Kota Bharu Mall..suruh aku melepak di sana sambil aku melayari internet...
Kau pergi meninggalkan aku selama 6 jam..betapa tertekannya aku tapi aku sabarkan juga dengan keadaan ini..sehinggakan semua kedai di situ telah tutup..kalau diikutkan hati mau je aku pergi pulang tak pun aku menginap di mana hotel..nak call ko masa tu plak batery ko dah kong..arghh aku cuba sabar pada tahap paling maksima...
selepas pukul 11 tu muka ko pun muncul..pucat..puas ko meminta maaf dari aku..tapi aku tak tunjukkan sebarang kemarahan pun..ko terkejut..masa nak pulang ke rumah ko tu..ko ckp pada mulanya ko tinggal di KB tapi sebenarnya tidak..rumah family ko sebenarnya di Pasir Mas..aku terkejut dengan pendedahan ko itu..tapi aku paham..apa yg ko nak cuba sampaikan kepada ku...
pertama kalinya aku berjumpa dengan mak ko sendiri..aku nampak ko begitu bersedih..mak ko lagi la bersedih..aku terharu apabila melihat situasi itu..yer la aku berjaya menyatukan seorg anak dan emaknya yg tak dapat berjumpa ketika hari raya hari tu..sayu aku melihat peristiwa itu..

 

1 comment so far.

  1. airy November 24, 2009 at 3:16 PM
    wooo part ni aku hangin....6 jam ko menunggu....perghhhhh

Something to say?