Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Pulang dengan seribu harapan

By Pyromaniac



11 10 09
Pulang dengan seribu harapan

Kuala Krai
Kelantan
Masih lagikah ko ingat masa kita nak pulang tempoh hari. apabila aku terlupa menutup tangki air..dan menyebabkan kereta tu panas dan meragam..dah la kita bertolak lewat petang..sampai saja di kuala krai..kereta tu berhenti secara tiba tiba..dan apabila bukak..alamak..terlupa menutup tangki air radiator..ko menyalahkan aku..dan aku pun sama gak..kau je nak menang kan..huhu...selepas tu aku pun turun mengisi air dirumah yg terletak di bahu jalan tu..mcm haunted sikit rumah tu..dah la gelap mcm takde penghuni..so scared..dan selepas menuang air yg dicebuk dari baldi tu kau dan aku berjalan kaki sambil merentasi hujan menuju ke kedai makan...pekene nasi kerabu..hatiku masa tu tak begitu tenang..dan ko juga begitu...selepas dah cool temperature kereta kita itu..kita meneruskan perjalanan sekali lagi..arghh masih lagi meragam..suhu kereta naik dan akhirnya kita bersepakat utk pulang kembali ke rumahmu di pasir mas..merata tempat kita berhenti di stesen minyak la..di kedai runcit la dan di mana sahaja ..aku ngan ko begitu keletihan gara gara kereta nie pulak meragam..arghh tertekan dengan kesusahan dan kepayahan ini
 

1 comment so far.

  1. Sharif John November 22, 2009 at 10:41 AM
    Tp smart la pengembaraan bro

Something to say?