Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Tomyam di Kg Baru & Jln TAR

By Pyromaniac
12 January 2010
Tomyam di gerai KL international Hotel
Gerai tomyam ni adalah salah satu tempat kegemaran aku kalau nak menikmati hidangan siam..aku mengajak kau pergi ke sini untuk mencuba menikmati tomyam version baru..aku dah cukup muak dengan tomyam seafood yg kebiasaannya kita makan di restaurant favourite di pantai dalam..sepanjang masa disitu..hujan ribut petir tak kira di masa..
Kau kene ingat sampai ke mati! makanan kegemaran aku adalah tomyam..jadi sapa nak mengorat aku kene sediakan tomyam yg sedap tau..hehe
Sebenar aku cukup kecewa kerana untuk dinner pada kali ini cukup teruk..arghh..aku tahu pasti aku akan di fire back kelak..sebabnya hidangan memang worse dan tak sedap sama sekali!dulu lain..mungkin tukang masak asal dah berhenti kot...dah la tomyam yg rasanya hambar..tiada lauk yg banyak dan pula yg paling menyakitkan hati adalah ikan kembung masak tiga rasa yg paling menyedihkan..ikan dah la berbau hanyir!beku tak masak isi dalamnya dan rasa ammonia..sapa tak terkilan kalau niat kita nak makan special pada malam tu disudahi oleh peristiwa buruk sebegini..dan kau macam biasa kalau aku silap sikit..mula la membebel tak henti2 kata dah la mahal2..blah2 tak sedap dan bila kau mula membebel biasalah kau nak tenangkan jiwa dengan terapi shopping..





Terapi Shopping di Reject Shop berbekalkan baucer tunai dari Metrojaya
Tiada baju yg berkenan..semuanya yg ala ala cap ayam dan harganya yg mahal..mulalah kau mengeluh..hari ini paling mendukacitakan buat ko..katanya lah..semua bende perancangan tak berjaya..adoii.mana la aku tahu semua ini nak berlaku!mulalah kau mencebik masam sepanjang malam tue..


 

0 comments so far.

Something to say?