Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tergamam?

Category: By Pyromaniac
Pagi nie ..aku moody giler...down gegiler...dah la aku gaduh ngan main con aku...aku maki direct..semua tergamam..mr nice guy..dah jadi gila kot..atau datang bulan.ha ha..aku drive balik nak release tension tu...balik2 nak bukak pc baca apa yg patut...hiburkan hati...terbacalah plak perenggan yg wat aku terus jadi sewel dan giler sampai ke malam nie..makanan sedap pun jadi tak selera...effect dia begitu dahsyat sekali mcm tsunami..sampai skrg aku mcm trauma takut je nak baca plak hasil nukilan kegemaran aku tu...takut2 terbaca bende bukan2...kalau org lain tulis kat situ aku tak kisah sgt...sewel aku menjadi2 walaupun kiranya time tgh hari tu dah reda sket..tapi petang tu menjadi plak..parah tul..dan biler aku nak balik tu ada org kuli2 tu tanya aku..abg nie nak balik awal nak pegi dating ker?tak jumpa kekasih hati awek?hurmm..terdiam sekejap.. semua tu aku nak jawab ker..siap dia pesan takkan aku nie takde awek langsung?dia leh carikan...mcm bata bata tu hempap kat kepala aku..sewel aku
tak pasal2 aku teringat kembali ke zaman 4 tahun yg lepas..selepas aku break ngan x gf yg betul2 sayangkan aku teramat sgt..aku rasa penyesalan yg sungguh dashyat sampai ke saat ini..dia sayang aku..dan kasih sayang dia hanya utk aku sorang..takde org kata 1 quarter tu utk scandal dia ker,another quarter utk abg angkat,adik angkat,sedara angkat etc,another quarter plak utk second bf dia dan akhirnya utk aku...Jauh sama sekali..101% tumpuan dia kat aku sorang jer..entah la mungkin time tu aku bodoh sket kot...menyesal pun tak guna....sama jugak aku..tak reti utk bahagikan kasih sayang aku..
Cemburu..salah satu sifat aku..org scorpio..tak kenal maka tak cinta kan..
Dulu ada org kata aku kaki cemburu..aku memang tak nafikan..bahkan aku rasa bangga sebab aku mempunyai sifat tu..maksudnya aku memang ambik peduli pasal org tu..aku sayang org tu bukan lakonan..takkan sampaikan depan mata dia duk meronggeng ngan org lain..duk cerita pasal org lain aku wat bodo je..tak nak ambik tahu dan wat bodo..sayang apa namanya tu..tapi entah lah dulu ramai jugak org rimas pasal aku berkelakuan mcm tu...aku tak nak bende tu berulang..org bosan ngan kerenah peel aku nie...dan aku pikir baik aku sembunyikan terus bende2 cemburu nie dlm diri aku..biar aku tanggung bende2 nie sorang2 kalau meletup pun biar aku mati katak dan tak nak libatkan org lain..biar hati ku saja rosak..dan bukan org lain..
Dalam masa sama,aku rasa nak bunuh je sifat cemburu aku ini..sampai satu tahap tak ada langsung.. ianya begitu menyeksakan hidup aku..dan aku malas nak serabut ngan semua tu..byk bende nak wat beb
akan kubunuh kau cemburu agar ku dpt tanam kau buat selamanyaaaa...tapi bagaimana pasangan dia pulak..kasih..ha ha..time aku tgh tak stabil nie meroyan..angau..sengal tetiba aku terima sms dari si dia...lega rasanyaa..wahh nak tidor ngan nyenyaknya malam nie..biasa la angau kan..
 

0 comments so far.

Something to say?