Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Christmas Eve

By Pyromaniac
25 12 09
Kisah Silamku
Christmas Eve
Masa inilah kau meninggalkan aku terkontang kanting seorg diri gara gara sikap aku yg kepolisian yg suka mengorek rahsia ko sepanjang masa..malam sebelum christmas aku bertanyakan dimana kau berada..bila tak dpt cari kau.. aku call abg din pula dan dia kata kau tak pulang ke rumah pada malam tu!dan selepas kau mendengar aku menelefon abg din kau bukan main lagi melenting..memarahi aku..kata aku nie dgn mcm mcm tuduhan..sumpah seranah dan akhirnya semua plan dibatalkan gara gara sikap ingin tahu aku..
Yang aku tahu kau bergembira bersama gaban di puncak genting..kata kau misty christmas..blah blah..aku pula terkontang kanting sepi ditinggalkan..arghh..bodoh rasanya bile hidup bercinta nie..mencintai org yg bukan sepenuh hati untuk aku..aku tahu kau berseronok bersama gajet barumu itu kereta honda civic 2.0!
 

1 comment so far.

  1. yet my last April 20, 2010 at 11:36 PM
    T.T sob

Something to say?