Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

BengongBOY..

Category: By Pyromaniac
Malam menjelma...kesunyian ku terasa..so sesapa ajak aku time nie..memanglah mengena...itulah yg berlaku kat aku..biler satu malam tu...aku online ym...tetiba kebetulan mamat nie pun online gak...dan tak semena2 dia ajak aku lepak kat area rumah dia...kg pandan....

Aku nie penah sekali jer pegi rumah dia..tu pun ngan lover aku...tah cam ner..aku boleh lost direction..sesat gak dlm setgh jam...

aku panggil mamat nie boy..apa istimewa ttg dia...ckp la...bende2 aneh di planet marikh...PHP.APACHE...java...dan terbaru myspace..hik hik..hik...byk bende aku belajar dari dia..ttg edit fotografi...aku baru sedar kebykkan dlm magazine tu semua pic kene edit...tu pasal nampak sempurna..tapi person tu kalau kat luar...biasa jer..mcm kita jer lebih kurang...dan aku memang rindukan kura2 comel dia tu...cute sgt...dan byk kisah kitaorg kongsi malam tu..nak tau tanya dia sendiri....dan dia penah suruh aku buat myspace sendiri....erkkk...

BOY thanks pasal tunjuk ajar ari tu...
 

3 comments so far.

  1. Anonymous June 3, 2007 at 10:13 AM
    Dimana cutenya kuralkura??..hehe..

    Apasalahnya kalo ada special relationship melalui fster,myspes??.. Kalau itu memberikan kebaikan tidak salah..Depends kat individu itu sendiri how to handle it..Bila nawaitu betul semuanya akan jadi sempurna..Insyallah...

    RIFZA
  2. Anonymous June 8, 2007 at 1:32 AM
    wakakak..
    patut kene letak muke aku sekali le kat blog kau nie..wakakkakka
    baru beshhhhhhhhhhhhhhhhhh
    wakak..
    :D
  3. paradox August 20, 2007 at 11:05 PM
    weh aku leh buatkan myspace ko.. hehehe.. nak letak gamba kekura pun buleh hik hik...

Something to say?