Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Char Kuey Tiow ...dan si minah Lyn

Category: By Pyromaniac
Sapa penah pekene char kuey tiow kat Vista angkasa..maybe the best in Kg Kerinchi..huhuhu..so far aku punya tebiat time duk rumah sewa dulu..mencari makanan paling sedap di town....mcm dlm rancangan jalan2 cari makan...char kuey tiow paling best bagi aku dkt area Kolej TAR...setapak...batu kantomen kot area tu....peghhh...adaa udang besar2 lengan...dan boss pemilik gerai tu dah pakai BMW 3 Series...itulah hasil penangan...kuey tiow dia....berbalik kepada minah lyn nie....

dah lama aku tak jumpa dia..since tamat pengajian..skrg keje kat Nilai..biasa la mula crite mesti sentuh pasal keje...berborak pasal gosip..kwn 2 time belajar..huhuhu...kalau gosip aku no 1...wakakaa...tu pasal ada apa2 gathering ker...aku mesti dipelawa...supaya meriah sket majlis...huhuhu...dan dia start bercerita pasal kes rumah dia kene pecah masuk...aku kasihan la minah2 walaupun security ada tapi takde guna.....bayangkan betapa licik nyer skrg nie...grill besi pun dorang boleh patahkan satu2....bahaya wooo...anak dara org...rumah aku dulu aka vista pun berapa kali kene pecah masuk....hilang abis...dompet dan hp aku...pelik nye pak guard situ tak ambik peduli....walaupun byk kali berlaku kes nie...apa keje dorang tidor ker.....hangin satu badan kalau bab2 rompak...curi nie....kalau ada kat depan aku...mau jer aku layak..cukup2...huhuhu....masih lagi hangin sebab hp kene curi.....

jam sudah kul 1.30 am...dah terlewat bagi aku dan dia.....
 

0 comments so far.

Something to say?