Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

BUKIT MELAWATI,Kuala Selangor

Category: By Pyromaniac
1 July 2007
KUALA SELANGGOR
Al kisah Bukit melawati nie dulu adalah singgahsana aku nak wat tempat bersemayam aku bersama gundik2 aku.....jgn terasa plak sesapa pernah pergi ngan aku dulu..gurau jer..tempat hostpots aku nak dating la..yg aku ajak tu org special jer....skrg sesapa pun aku ajak
nak pegi sana tak sesukar mendaki gunung nuang pada minggu lepas sebelum nie...just perjalanan selama 45 minute jer..dari KL..pagi2 tu aku bertolak dari segambut ku 11 pagi..tiada berbekalkan sebarang makanan..singgah la kat stesen minyak petronas dia IJOK..dimana suatu ketika dulu meriah ngan pesta....tumpang lalu cikgu parthiban......refill minyak dan refill perut aku ngan air real madrid..terbygkan...idola aku dlm team tu...

Semakin bertenaga...

Pintu masuk ker Bkt melawati.....

Menunggu keretapi sampai....byr dlm Rm2 jer


Dlm train lah..tgh layan perasaan..huuhuh

Semua golongan makcik2 naik tren nie..belasah je lah

Nak pegi indon..seberang je sebelah sana..and vise versa


Bapak helang yg mencari anak ikan..sesetgh masih tak sedar diri gak tu..hik

Menembak ke arah kapal america....

Abg Pyro control sgt la biler bergambar..hik..di Fort Altingberg



yg nie kat belakang lighthouse

Ada bakat tak aku ambik anak angkat..monyet pun suka manja2 ngan aku..aptah lagi org..haha..poyo punya statement..lantak la blog gue :)

Hidup semakin menjadi2 ngan twisties


Jgn nak curi twisties aku lagi

Manja nyer dorang ngan aku-Silver-Leafed Monkeys dan Long-Tailed Macaques ....walaupun aku nie spesis homo..xxxxxx..cuba teka..aku tau otak korang kotor!wkakaka

Susah betul kalau ramai peminat nie!

Memikirkan wang persaraan pada hari tua

Pokok ku..rumah ku

Dalam perhubungan ada jugak berlaku salah faham..aku pun begitu juga

I'm single but not available..u can call this number..017380229x

Piket kesatuan semonyet malaya....Kami menuntut hak kami...kami perwakilan MonTUC...maukan gaji naik naik!COLA!gaji minumum..more twisties

 

10 comments so far.

  1. ijamlaa July 9, 2007 at 7:32 PM
    hahahaha....
    kalu nak censored muka pon, buatlah cantik2x...
    aku suggest ko tampal laa logo transformers kek muko ko... baru machoo.. wakakakaka
  2. Anonymous July 9, 2007 at 10:42 PM
    Memang sesuai jadi anak angkat...nampak serasi..haha..
    Bapak helang tuh patut ditembak jer...hehe..
  3. Anonymous July 10, 2007 at 1:13 AM
    HOMOSAPIEN.. tul tak aku teka..puji cepatttt..hahaha

    aku tak leh angkat tgk ko punya caption untuk monyet2 tu

    wang persaraan.. salah faham dlm perhubungan.. cute.. tapi still sedeih..

    -MonyetBengangPasalNomborTepon-
  4. Anonymous July 11, 2007 at 2:38 AM
    Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).
  5. oDJa July 11, 2007 at 9:38 AM
    erm.. aku pegi sana tak nampak sekor berok pun??! ko yang angkut bawak pi sana ke? seriyes aku takot derang gigit.
  6. Anonymous July 12, 2007 at 4:28 AM
    Hi pyro...tetiba aku nak tengok blog ko.Ko censored muka ko nape?Macam la aku tak tau muka ko cmne.Aku nk g Reading weekends ni via London...jumpa kawan.Wei comment la frenster aku.(minah sheffield yg cute :))
  7. Anonymous July 12, 2007 at 9:41 AM
    geram lah body abang pyro..rasa nak peluk dan gigit jer.rasa nak jadi cam monyet leh manja ngan abg
    (peminatsetia)
  8. Anonymous July 12, 2007 at 12:12 PM
    This time, pegi dgn sapa pulak? Who's that lucky person! Nanti next time ikut aku gi abseiling & water rafting ok. Next schedule will be in November. The venue is yet to be confirmed. It'll be either Sg. Padas, Sabah or Sg. Kampar (again?). If we go to sg Padas, it will include the expedition to conquer Mt kinabalu as well. Be ready, dude!
  9. aredha July 18, 2008 at 3:04 PM
    hmmm..rindunye dkt tpt ni..da lma xg..msa kecik2 dlu ni je la tpt ak suka ria dgn famili..serius rindu sgt kat lotong2 y mesra alam!!!..tq for da nice pics,all r memories..
  10. Anonymous July 10, 2010 at 3:52 PM
    Not bad article, but I really miss that you didn't express your opinion, but ok you just have different approach

Something to say?