Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Transformerz vs Die Hard 4.0

Category: By Pyromaniac

8 July 2007

Cerita nie aku layan kat sunway..sanggup aku menunggu selama 4 jam semata2 nak tgk cerita nie..plot dia memang tak menghampakan..terlopong seketika aku tgk cerita dia..gara2 adegan ..letup sana sini..ngan hacker dia..yg leh ceroboh..terbayangkan diri aku jadi watak jahat tu..huhuuh...mesti duit aku berbillion...aku memang bagi 6 bintang la utk cerita nie..takpa ada dvd pirate aku beli wat koleksi...amacam

30 June 2007

Transformer nie aku layan kat OU sana..tak kisah walaupun sit dia dua dari depan..aku sanggup...komen pasal cerita nie..superb ngan effect dia..bow bom bom....letup sana sini...ngan robot dia yg sofistikated...tup tup tukar jadi robot..byk gak adegan kelakar dia...terutama time dia nak menyorok kat rumah mamat tu...kalau nak pikir logik memang la takde...bayangkan la kereta aku yg korok tu... bertukar jadi robot..huuhuh...boleh ker?PElik gak..kan..layan sebagai cerita yg cukup menghiburkan...congrat utk micheal bay....cun lah
 

3 comments so far.

  1. ijamlaa July 14, 2007 at 1:21 AM
    Huhuhuhu...
    Orait aa tu leh layan citer..
    AKu nih.. transformer blom tgk, diehard 4.0 pun blom, harry potter blom gak (tapi ramai kata boring citer dia... baik aku baca buku..)

    Last citer aku tgk fantastic four.. huhhuhuhuhu
  2. Ad Rifza July 14, 2007 at 3:37 AM
    Dah tgok die hard 4...ok laa..aku suka tgok citer aksi-aksi nih..letup letup..kaba bommmm..fuhh ..Transformer blom..tak beli lagi pirate dia..ahakk..
  3. Anonymous July 14, 2007 at 8:52 PM
    DIE HARD 4.0 best giler.. Baru aku tau HACKER mcm ko leh sampai tahap apa..wakakakakaka...*larriiiiikkk

    -Monyet-

Something to say?