Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

NEW RECORD! Category:FOOD

Category: By Pyromaniac
8 JULY 2007
Skrg nie org berlumba2 nak cipta rekod dunia...aku pun nak cipta rekod gak.....menambahkan 3000 kalori dlm masa 5 jam...gara gara aku nak tunggu wayang die hard kul 5.30 petang...melantak la apa lagi...mampus la aku....badan mesti cam timun...lepas nie
Kategori 1:Aiskrim
what your flavour...Petang tu pekene aiskrim...ada 2 perisa..nyum nyum...1000 kalori

Kategori 2:Fast Food
Sejam kemudian....waffle + Root beer....additional 1000 calories

Kategori 3:Pizza

Lepas wayang....+1000 calories....cheesy bites piZza HUT....sedap woo..tapi dlm pic bentuk pizza dia cantek..yg aku mkn nie bentuk dia lain sket!hampeh...aku nak dlm gambar gak!!!

 

1 comment so far.

  1. ijamlaa July 17, 2007 at 12:55 AM
    buruk btol rupa pizza tuh....

Something to say?