Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Double Happiness

Category: By Pyromaniac

30 JUNE 2007

Sabtu..hari yg aku tunggu2..masa aku nak refresh otak aku balik dari serabut..restart..tapi belum tentu boleh format..byk bad cluster yg tak leh dibuang...sampai kini..yg aku hanya mampu adalah untuk scandisk dan defragment otak aku balik yg penuh ngan mcm mcm masalah....dan pastinya aku akan mempelahap sekotak ferrero rocher utk apa?

MENGHIDUPKAN ROH KEGEMBIRAAN

adakah bende ini mengembirakan?

Selain dari coklat...dulu kalau aku byk pikir sgt problem...otak aku serabut..aku akan kurang makan tp sebalik nya kini..vise versa.....aku akan kuat melantak la..hancur punah harapan aku nak six pack..gara2 tebiat mengila aku...tebiat baru aku makan buffet
Buffet.....yg berbyr lah..last time aku pergi time berbuka posa..time tu semua bende nak hentam...dan kali nie aku hentam sekali lagi kat Berjaya Times...dgn harga yg berpatutan RM16.90...dan motto nyer yg mengiurkan aku....membuatkan aku semakin teruja untuk menjadi gemuk..hahaha

EAT ALL U CAN....

First round
Second round

Third round

Time nak balik jer..dari restoran tu..perut aku mulai memboyot..ha ha..mcm mengandung 3 bulan lak..biler nak jalan tu terpaksa control sebab dek manager dia yg cute..aku memang nampak nakal..standard la..tapi takde la sampai tahap nak kacau..org kata menghargai ciptaan tuhan..huhuhu...lepas makan cadang nak tgk movies
Betapa hangin nya aku pada malam tu,cadang nak tgk transformer sold out la plak..rosakkan plan aku saja......satu KL abis tiket...dan mcm biasa untuk mengganda kan keceriaan pegi la..ke Down town,cheras...beli barang...cuci mata...tgk anak muda...pemuzik jalanan...layan t shirt design dia memang OK...sampai kul 3 pagi......

minah nie ngan lintah dia...tunjuk promosi ttg ubat kuat lelaki..haha..aku dah cukup kuat tak perlu..ubat itu semua

aku tertarik pada pelekat kereta nie...sesuai ker?kui kui kui..abislah jatuh la saham

SEBELUM TIDOR PADA MALAM TU

aku duk bertanya pada diri aku..ADAKAH aku mengecapi kegembiraan?luaran yes...dalaman..tanya tuan dia..serabut beb

 

2 comments so far.

  1. Anonymous July 6, 2007 at 4:19 PM
    wah wah wah, bkn main lagi mknnye.. rosak lah diet kau dude! kalu mcm ni kena gandakan usaha utk dptkan six packs abs. Takut nanti jd one pack sj..boroi... huhuhuhu.. Lagi satu, cuba hitung brp jam dlm satu hari kita rasa bahagia, dan compare masa yg kita rasa derita, gundah gulana, sedih, haru, biru, dsb. Kalu masa rasa bahagia tu lebih byk drp yg lain, itu bermakna kita maih berbahagia. Dan, kita patut bersyukur dgn nikmat kebahagiaan yg tuhan anugerahkan kepada kita walaupun ianya hanya sedikit. Kerana di luar sana masuh ramai yg tidak langsung mengecapi dan mengerti apa erti sebuah kebahagiaan. Itu hanya pendapat dari kawe. Have a nice day, dude!
  2. Anonymous July 9, 2007 at 10:54 PM
    Adakah aku mengecapi kebahagiaan??... Kan dah bahagia selama ini... Bahagiakan diri luaran dan dalaman...Tapi kebahagiaan adalah anugerah bagi hamba2nya yg redha dgn ketentuannya..Pasrah dan redha dgn apa sahaja yg berlaku ..insyallah...kebahagiaan akan menyusul...

    RIFZA...

Something to say?