Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

WILDCAT

Category: By Pyromaniac
Kucing jadian..tengok tangan aku dengan penuh geram..grrrr
8 August 2007
5.00 Pm
Meja computer
Petang tu aku tgh asyik menaip kerja..main ym la..etc tgk blog..hehe..tgk website ttg wildcat..istilah petroleum...meaning site yg belum dibangunkan lagi..tgk cam ner nak treat wastewater..pretreatment process..tetiba dtg kucing bergesel kat kaki aku..aku pun pelik..mcm mana leh masuk kat sini...aku pun cam biasa la duk layan..aku serabut dia duk kacau aku try la alihkan..tak pasal2 dia terkam tangan aku..kucing tu mengigit dengan penuh bernafsu tangan ku nie..mcm dia tgh gigit burger double cheese yg daging nye empuk..lemak berkrim..gebu dan lembut isi dalamnya sampai tak nak lepaskan..siap aku ketuk lagi kepala kucing tu ngan fail kertas aku...dan bila aku nak terajang jer dia gigit aku kat betis kaki..adehh sakitnye..pertama kali aku diserang mcm nie...dan aku dgn lagak samseng nyer..ambik batang pipe besi try nak pukul kucing nie...dan dia lari lintang pukang..dan aku terpikir balik?aku nak bantai org ker kucing!
 

3 comments so far.

  1. Unknown August 8, 2007 at 6:01 PM
    sabar bnyk2 ye...mungkin tu kucing jadi-jadian.....meowwwwwwww


    -cikgu term
  2. Mr K August 9, 2007 at 12:23 AM
    wuldcat bukan well yg didrill ala2 rambang utk cari menentukan prospek kehadiran minyak..kalau dry well terus abandonkan
  3. Ad Rifza August 10, 2007 at 9:42 PM
    Kene geget kang baru tauu..hehe

Something to say?