Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Category: By Pyromaniac
25 August 2007
10.00PM
FIREWORK COMPETITION PUTRAJAYA


Pantang je bagi aku..biler tgk iklan tv ada firework...plus ngan competition..mesti je acara tu gempak..gemilang..terbilang....keinginan nak tenguk tu memang tinggi .takde membe..aku cari gak sesapa nak follow..last skali ajak la sorang kwn aku nie duk kat area keramat...gerak dari KL dlm kul 8.00PM..konon cadang nak beli barang la etc..tapi tak sempat..then drive laa...menuju ke putrajaya...sesampai je perut dah mula berbunyi...aku pun order la char kuey tiew kat alamanda..rasa dia memang hampeh...kul 9.30 kawan aku yg duk kat putrajaya ring ring aku..dia kata firework tu start kul 10.30 kat PCC..aku pun rushing la pergi sana...park jauh giler...sampai je kat dataran tu..bunga api dah meletup..ALAMAKKK..time tu pasukan team dari italy wat show...lawa....dan satu aku suka bile dia wat bentuk love ..haha..terhibur gak la malam tu..walaupun balik tu sakit hati bukan kepalang..jem dekat 2 jam...sampai kat KL last last kul 1.00AM..hangin nye pasal bantai la burger King..adeh..tambah 1 juta kalori plak malam tu...adeh..video dan pic lain aku tak sempat nak upload sebab banyak sgt nak edit..nanti la kemudian
 

0 comments so far.

Something to say?