Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Bersantai di Tanjung Tuan

Category: By Pyromaniac
FEBRUARY 2008
Damn..bende yg paling malas aku nak buat skrg nie..update blog..memang la masa tu ada..tapi korang tgk la dah bulan 8 baru aku sempat update untuk bulan 2..otak aku nie ligat nak bercerita..tapi biler sampai je tangan aku kat mesin tekan nie..jadi kaku dan kelu..tak pasal2 aku tertype alamat yg lain..aku nie byk sgt berlengah..sedangkan post aku nie dah panjang berjela2 dan aku malas sudah nak simpan bende post nie dlm otak aku..wat penuh jer..ok..bercerita kembali

nak dekat ujung bulan february tue..aku, si dia, adik dia termasuk ngan keluarga sebelah family dia beramai2 pergi bercuti di rumah persekutuan, port dickson..oh aku memang love pantai..selain daripada hutan..tu pasal aku nie dark sket kulit..membe aku mengelarkan aku beach boy atau ngan sinisnya bitch boy..bunyinye lebih kurang sama..ha lantak la..asalkan aku gembira sudah..perjalanan bermula.. aku di pick up oleh dia bersama ngan adiknya..tambahan plak sabtu tu aku keje half day...tgh hari bertolak dan sampai la lebih kurang petang kot..tak sempat nak wat apa2..lepak n makan je sepanjang malam tue...berehat

Aktiviti bermula pada keesokkannya

Pagi2 tue aku ngan adik dia meredah hutan simpan kat tanjung tuan tue..nak bersenam la katakan..hutan tu tak la tebal sgt..tapi kat situ leh tgk la view selat melaka yg cantik berlatar belakangkan rumah api...nak pergi ke penghujung tip tanjung tuan tu kene berjalan menuruni dan naik bukit..perghh..lenguh giler..lutut mcm nak tercabut..tapi biler sampai kat penghujung tu..view dia superb...leh tgk org pancing ikan...bot nelayan..dan air dia tenang biru jer..berangan aku tengah berada di seberang..sumatera..hiks ..picture sempat la aku snap sana sini..tapi malangnya al kisah....aku pernah beritau sebelum nie...computer aku rosak..tak semena2 picture kegemaran aku tu ilang..


Lepas aktiviti kegemaran aku tue..hiking dan explorer kawasan baru..pekene la breakfast yg telah disediakan..dan lepas melantak apa lagi..mandi laut lahh..mula2 berenang kat pool dia..rasa boring sket...aku punya akal nie nak mencuba la plak kayak..puas kaw tim ngan tokey pemilik kayak tu dpt la diskaun sket..main 2 jam pun bukan main puas..ha ha..sengal abis satu badan duk mendayung....muka aku time tu dah legam abis..abislah nanti picture aku nanti.. mesti picture aku kat bangkok muka legam giler...nak jernih kembali kulit nie bukan senang..keh keh .ala tak kisah..dark sket kan menawan.. :)


 

0 comments so far.

Something to say?