Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Amazing Race Asia

Category: By Pyromaniac

June 2008
Amazing Race Asia

Yay..Jangan terkejut kalau aku kata masuk amazing race asia session 10..haha..saja je wat kejutan..tapi sebenarnya tidak..tapi kali nie aku ada kesempatan berlumba atau lebih tepat lagi tressure hunt bersama ngan pemenang amazing race asia session 2..ada la yg lain turut serta mcm mark,vanessa etc..tapi tak sempat snap pic dorang..aku dari dulu fan ngan amazing race asia nie..aku memang sukakan adventure dan travelling dalam masa yang sama rancangan nie menyajikan tema yg bersesuaian untuk aku..tapi aku tak dpt masuk la..aku bukannya celebriti pun..jatuh rating cerita ada lah lagi..lainlah adrian dan collin winner untuk amazing race asia session two nie..dorang nie gym buddies..ada pakej la untuk rancangan nie..congrate untuk adrian la!


Pyro bergambar kenangan bersama adrian winner amazing race asia session 2..penat berlumba tu kitaorg :)

 

0 comments so far.

Something to say?