Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Harga Minyak Naik Lagi?

Category: By Pyromaniac

Harga Minyak Naik Lagi?

June 2008

Ketika nie aku dapat berita dari membe aku mengatakan harga minyak akan naik lagi..mula lah aku hangin..dah la gajiku ciput.. tak seberapa..harga minyak dunia plak naik melampau..yg nie aku cerita pada tahun lepas la..minyak turun nie belum lagi topicnya..lambat lagi..yg peliknya manusia di KL nie..bile je dengar ura ura minyak naik..kelam kabut abis satu bandaraya..jem..org berasak asak beratur nak isi minyak..kalau tak silap aku minyak pada time tue meningkat kepada RM2.7o..peghh..dashyat tue..dan aku pun turut sama menyumbang kepada kesesakan lalulintas semata mata beratur untuk menunggu giliran mengisi minyak!belum lagi melayan org yg naik hangin dan jenis tak sabar

 

0 comments so far.

Something to say?