Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Keretaku dipecah!

Category: By Pyromaniac

Keretaku Kene Pecah!

May 2008
Memang setan sungguh manusia yg cuba pecahkan cermin kereta ku yg tak seberapa mahal nie..lainlah kalau aku bawak BMW 5 series ker..yg di rompak tue adalah beg yg mengandungi duit syiling tak seberapa..tapi yg aku hanginnya kali nie dlm beg tu terdapatnya sim card aku yg mengandungi maklumat penting..hangin badan aku...tapi tu silap aku gak la dedahkan beg dan menaburkan duit syiling kat atas sit aku..mcm aku nie kaya sgt...padan muka aku la..tapi aku tetap tak puas hati..kerana lokasi aku parking tu bukannya tempat tersembunyi...laluan kereta dan org ramai..berhampiran dengan perpustakaan negara..persetan sungguh org yg pecahkan cermin aku..adoi malangnya nasib aku.kat Kl nie ramai setan berkeliaran...alkisahnya time nie aku tgh melepak membaca buku di perpustakaan negara..menunggu hari je utk aku report duty di company yg baru..jadi masa senggang nie la aku duk membaca magazine etc..dan time tu plak library negara nie parking sentiasa penuh..terpaksa la aku parking di bahu jalan..bile je aku nak pulang dan sampai kereta..aku tak perasan dan masuk je dalam kereta aku tengok cermin aku retak dan berterabur abis kaca kesan hentakan..celaka! aku berkata dalam hati..mulalah aku mencongak2 berapa perlu aku bayar untuk membaiki kerosakan.sumpah seranah abis keluar F**K..LANC***.dan malang time tu hujan lebatla plak abis basah kuyup sit aku tue..berhenti la aku di stesen polis sentul menunggu hujan reda...nak report tak berbaloi langsung...terpaksa lah aku mencari kedai cermin kereta nie dan last skali jumpa di belakang hospital tawakal..malang lagi aku tak cukup duit alamak..panic!hp plak bateri abis..malangnya nasibku ini..merintih dlm hati...tambahan ngan baju basah kuyup..terpaksa aku meminta pertolongan adik aku..tertekan duit melayang! dah la aku menganggur time nie!
Mechanical Aptitude
Adegan aku tengah merobek cermin kereta ku ini!tukar sendiri beb

 

0 comments so far.

Something to say?