Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Muffin Raya

Category: By Pyromaniac
Muffin Raya
11 10 08
Ramai orang bertanyakan aku soalan sama?pyro u suka masak ker?ehh bukan laki tak suka masak ker?tak macho la mcm tu kalau pergi dapur masak..bagi aku kelakian seseorg tu bukan diukur dia tu reti masak ke tak..ada ramai pemain bola EPL suka masak..jadi itu bukan alasan terbaik...sebenarnya malas..aku semenjak dari kecil lagi memang dah berdikari..mak aku berkerja..jadi bile balik dari sekolah perut aku lapar..biasalah time dulu dapat duit poket pun sket..jadi bermula lah dari situ skill memasak aku masa selepas waktu sekolah menengah..bile lapar je bukak peti ais ambik sisa nasi dan campur ngan beraneka jenis lauk..jadilah nasi goreng campur..dan dari situ aku juga lah aku mula berjinak2 masak masakan western food sebab mak aku nie pandai masak tradisional je dan ada masa tekak aku yg dah mula global lah..kononnya nak makan makanan luar plak..kali nie aku masak muffin coklat untuk hari raya..walaupun nampak tak cantek tapi rasanya not bad jugak lah sebab aku letak chipsmore banyak dalam muffin tue..kali nie aku berjaya juga buat muffin coklat nie...tak keras dan tak lembut sangat..nyum nyum sapa nak sket?

Sebelum letak dalam oven
Dah siap..aku malas nak buat fancy macam cup cakes dekorate sana sini..malas lah


 

1 comment so far.

  1. hafizzuan February 15, 2009 at 4:16 PM
    warghh sedap muffin..

Something to say?