Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Trip to Malacca again!

Category: By Pyromaniac
18 10 08
Malacca
Trip kali nie..untuk meraikan hari lahir org yg terpenting dalam hidup aku..byk menolong aku time susah dan senang..malam tu aku pekene seafood di umbai..happy belated birthday untuk si dia..entah aku buntu untuk bercerita pada malam nie..mungkin badan keletihan lesu seharian penah berkerja dan balik plak layan gym..time tu aku menginap di satu hotel berdekatan ngan bandar hilir..murah dan selesa..biarlah kali nie gambar nie menceritakan segalanya..ibarat picture menceritakan seribu perkara.. :)













































































 

2 comments so far.

  1. Ad March 5, 2009 at 2:58 PM
    tetiba teringat plak lawatan sambil belajar darjah 6 dulu..dr sekolah kemaman tu pi melaka..
  2. hafizzuan March 9, 2009 at 3:59 PM
    i miss malacca damn much..

Something to say?