Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Family Trip to Sabah: Part 3

Category: By Pyromaniac
25 10 08
Kota Kinabalu Night Market
Malam tue..adik aku pun bawak jejalan sefamily di sekitar bandaraya Kota kinabalu nie..merempit ngan pregio sewa nie..suasana malam di sini bukan mcm kota besar di semenanjung..terutama Kl laahh..pukul 6 tu kedai dah banyak tutup..sunyi je..yg ada pun night market..kfc dan kedai 24 jam...malam tu adik aku bawak ronda2 sampai ke One borneo shopping mall yg baru dan dikatakan yg paling terbesar di borneo..singgah la sefamily aku di night market kota kinabalu nie..plak time nie hujan tak berhenti2..gerai yg bukak pun tak banyak.berapa kerat je...bukan main gembira org perempuan nie kalau lihat mutiara yg bergemelapan dari jauh...itulah dia naluri seorg wanita..adalah sorang dua kawan aku tahu aku akan melawat ke sabah nie..memcm la dorang kirim..gelang mutiara la..gelang kaki..subang etc..adoi aku nie mana reti citarasa wanita atau gadis..rambang sekejap mata nie bila terlihat butang baju melayu mutiara nie walaupun raya dah lepas..aku tetap jugak nak borong nie bukannya satu atau dua..tapi biler pikirkan duit dah banyak di laburkan..simpankan saja la niat aku nie..kakak yg penjual nie kata mutiara yg nie adalah dari perairan air tawar..yg diternak..tulah dapat murah..kalau yg original tu memang la mahal sikit dan size dia bagak besar..bagi aku kecik ke besar tetap gak mutiara..aku terpikir gak ler..kenapa lah tahi hidung tiram nie menjadi kegilaan manusia..seperti gak tahi dari ulat sutera yg harganya mencecah ribuan dollar..tak paham aku tentang manusia nie...mcm la aku nie alien plak..













 

1 comment so far.

  1. fIcK a.k.a kaka March 10, 2009 at 3:08 PM
    hohoho~
    bro pyro...
    nak mutiara satu leh?
    hehehehehe

Something to say?