Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Family trip to Sabah:Part 2

Category: By Pyromaniac


25 10 08

Collonades Condominium

Lokasi kondo yg aku sewa nie terletak berdekatan ngan muzium negeri dan juga hospital QE..harga boleh tahan jugak la..dan aku sewa untuk 3 hari..2 hari tu aku dah fly pulang lahh..yg menarik ttg kondo nie terdapat ruang tamu yg luas dan 3 bilik yg super besar dan 3 tandas..memang puas hati..fully furnished..bawak pakaian je..dan mak aku tersenyum lebar dapat menginap di sini..yer la..family aku bukannya org senang yg selalu menginap di hotel 5 star..biler melihat muka mak aku ceria hati aku pun gembira..biler lagi nak berbakti kepada org tua kan..





























































 

1 comment so far.

  1. Anonymous March 11, 2009 at 5:42 PM
    Mu tak kemas tmpt tido ke? bersepah je..hippies tul Mr Pyro nie..

Something to say?