Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Happy belated birthday to me

Category: By Pyromaniac
10 11 08
Location: South China Sea
Tiada b'day celebration as usual..family aku nie bukan jenis macam mat saleh atau keluarga yg kaya ..tiada pulut kuning..kek sepuluh lapis n etc..kadang2 aku malas nak ambik peduli pasal hari lahir aku..bukan org penting sgt pun kat muka bumi nie..walaupun ada masa cemburu melihat pada blog org lain celebrate secara besar besaran..makan etc..happy fun fun...malas nak ambik pusing sgt pun...tengah malam detik b'day aku tu..aku tengah berbaring atas kapal..membelek hp aku nie..badan aku ikut arus lautan nie..sekejap ke kiri dan kekanan..tetiba aku ada terima sms n panggilan dari teman teman.. aku rasa terharu sebab ada juga insan kat luar tu ingat akan tarikh lahir aku nie..sedangkan aku akui aku pun tak ingat tarikh lahir dorang..kerap terlupa..time atas kapal nie ibarat mcm berada di dunia asing..aku dah tak peduli apa yg berlaku kat luar tu..walaupun entry nie terlalu basi tapi aku akan listkan insan yg wish kat aku tu
antaranya:-
Izz
Ijam (sebab kitaorg kongsi tarikh lahir yg sama) cadang nak celebrate bersama sampai skrg takde peluang
AM Vbean (Setiawangsa)
Fadzli (membe ex housemate aku) best buddy aku
AD (Online Buddy)
Hafiz (Petronas)
Reez (Bloggers)
Ceri Merah (Bloggers)
Yet (Bloggers)
Fick (Bloggers)
dan dikalangan yg mungkin aku dah lupa time tulis entry nie!
Bday gift aku..parfume
Ada org belanja makan..seronoknya makan free...time nie aku dah super chubby

Walaupun dah cair..tapi cukup bermakna kek nie buat aku!



 

3 comments so far.

  1. hafizzuan March 25, 2009 at 2:15 AM
    happy belated birthday..
  2. eqbalzack March 25, 2009 at 4:09 PM
    sama laa...hepi belated birthday. kek yg cair tu mcm sedap je...
  3. airy March 27, 2009 at 4:35 PM
    la besdya ko koer....eppy bufday yang ke ??. Semoga anda dilimpahi rahmat untuk kembali ke jalan yang benar ......opsss matila...lariiiikkkk

Something to say?