Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Intai Intai Restaurant

Category: , By Pyromaniac
01 03 09
INTAI INTAI RESTAURANT

Restoran ni terletak di area bukit antarabangsa..membe aku si am nie yg bawa aku kesana..katanya nak entertain kawan baru dia sorang berasal dari indonesia..aku pun dah lama tak jumpa ngan si am nie..lepak berborak pasal banyak bende la..makanan bagi aku rasanya just nice tapi harganya boleh la jugak nak intai intai..paham saja lah maksud aku nie..kalau nak privacy bole la datang ke sini..tempatnya tenang dan dekorasi juga menarik..prinsip aku ketika makan..aku takkkan membayar surcharge untuk dekorasi semua tu..yg penting rasa dan kualiti makanan :)





dekorasi menarik mcm di bali


Siakap tiga rasa dan sayur campur


 

3 comments so far.

  1. D'Rimba April 21, 2009 at 11:37 PM
    Kalau ye pun nak berseronok ajakla geram tu menarik gila....
  2. airy April 22, 2009 at 1:40 PM
    herm kawan ittew ... herm
  3. Unknown April 23, 2009 at 4:28 PM
    sedap ker/
    hik :D
    kena p nie..
    hehe..

    jadik cikgu?
    banyak kena blaja..
    bukan senang..

Something to say?