Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wedding day

Category: By Pyromaniac
22 02 09
Wedding Day
Petang ni kepala aku berat sekali..ibarat diikat dengan 1 tonne guni pasir di kepala..nak dikatakan aku makan lunch yg heavy.skrg nie aku dah control permakanan..mungkin tak cukup rehat kot..sambil tu untuk menyegarkan mata yg kuyu di office nie aku pun menilik gambar perkahwinan tempoh hari..sekadar cuci mata lihat awek yg sudah berpunya :( ...malam tadi juga tetiba mak aku dan adik aku membuka topic pasal berumah tangga..aku sebolehnya mengelak dari isu itu..tapi tak dpt jugak..gara gara adik aku skrg nie dilamun cinta..dan mak aku pun memandang ke arah aku..dia kata mana awek ko?bila nak kawin nie?adik ko dah ada awek steady ko bila lagi?..aku pun cakap la dan bagi alasan..aku nie belum ready la dan scandal sana sini tapi sebenarnya takde org pun nak kat aku!..aku ajukan keluh kesah aku ni pada membe perempuan aku sorang tu..pyro kau tu terlalu memilih? aku terlalu memilih? masalah takde calon pun nak dipilih?mana?arghhh lagipun aku rasa aku masih muda..bolayan isu itu semua :)

Bersiap nak pi wedding..pakai baju MU jer! tak reti protocol langsung

Keadaan di dalam dewan MITC, melaka

Aku snap gambar awek nie :)

Harap2 dia tak perasan aku memerhatikan si dia

alamak dia berpaling ke sini dan senyum kearah aku..arghh cairr sekejap MR pyro




Mr pyro bila lagi nak bersanding ni?

 

12 comments so far.

  1. CiKaLi April 22, 2009 at 11:53 AM
    soalan cepu emas ?? ble en pyro nk kwn ?? hehe
  2. Pyromaniac April 22, 2009 at 11:55 AM
    takde org yg nak kat kita pun..Huhuhu :(
  3. airy April 22, 2009 at 1:51 PM
    hayooo tak percaya en pyro pakai BMW yeah....dulu proton wira jahhh....hayooooo
  4. Mr Pa April 22, 2009 at 10:05 PM
    Try la tanya Mr Ezamy no pmpuan tu Mr Pyro...tgk gaya mcm single tu...
  5. Pyromaniac April 22, 2009 at 10:56 PM
    Mr Pa..minah tu nampak mcm maintanance tinggi jer..make up saja beratus..abisla elaun offshore aku mcm tu.. :)
  6. CiKaLi April 23, 2009 at 7:45 AM
    hmm.. ye la tu.. ntah en pyro yg jual mahal.. hehe
  7. erul alambina April 23, 2009 at 8:45 AM
    cik pyro sgt2 getek!
    kawin je laa ngn sape2 yg nk kwin gk..
    memilih toi maintenance tinggi la..tu la..ni la..bla3~~ ;P
  8. eqbalzack April 23, 2009 at 11:59 AM
    kalau mr.pyro kawen...akan ku hadiahkan dia sport shoes + trek + jersey....sebab dia suka masuk hutan...hehe
  9. eqbalzack April 23, 2009 at 11:59 AM
    kalau mr.pyro kawen...akan ku hadiahkan dia sport shoes + trek + jersey....sebab dia suka masuk hutan...hehe
  10. Pyromaniac April 23, 2009 at 12:28 PM
    Arjuna..memang la kene pilih gak..takkan nak kawin ngan org gile..tak gitu ..eqbal
  11. Mr Pa April 23, 2009 at 2:30 PM
    Nmpk je maintanance tggi tu..mgkin die pnjm make up kawan die punye utk majlis tu kn...blm kenal jgn cepat2 judge org Mr Pyro...ape lagi cuba nasib la..hahaha!!
  12. Anonymous May 13, 2009 at 4:05 AM
    Membe pompuan yg ko tanya tu aku kan??? hehehe...memangpun ko terlalu memilih.

Something to say?