Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Taman Buaya Melaka

Category: By Pyromaniac
22 04 09
Taman Buaya Melaka

Bro E.Q, entry khas nie utk kau..memang padan ngan karakter ko.. hehe..weekend aktiviti aku kebiasaan hang out ngan membe lama..kali nie aku hang out bersama dengan YB tasik chini yang menetap di cheng,melaka..aku dah lama tak masuk ke dalam taman buaya nie semenjak kecik sekolah rendah lagi..tak tahu apa perubahan di dalam tu..pelik betul la.buaya nie memang pemalas..duk tidor saja keje dia..memang kaki lepak...ada satu masa tu membe YB aku ni bergurau dengan buaya dalam kandang tu..gaya mencari anak kucing..YB tu kata dalam sangkar tu takde buaya..aku cakap kau jangan rapat ngan halangan tu..dia nak selongkar lagi daun pokok tu..cari buaya ..nah ambik ko..buaya tu siap jerkah lagi..nasib baik tak hilang tangan ko YB..mcm mana nak sign document..guna kaki ker?itulah orang moden cakap.sangkar yg tenang jangan disangka tiada buaya..




Anak Buaya

Replika pemangsa yang sudah diawet





Buaya tengah mengorat
Besar gila buaya nie~ternganga kelaparan










Best gile bersantai dorang nie







inilah buaya yg menjerkah si YB chini tu..muka tak puas hati tak dapat contract kot!

UNESCO..melaka bandaraya bersejarah


 

3 comments so far.

  1. eqbalzack April 21, 2009 at 11:43 AM
    ooo000...ni ke buayanya. aku dah pergi sana last year tapi...aku yg ngantok tengok buaya tu..
  2. eqbalzack April 21, 2009 at 11:45 AM
    entry ni utk aku ke pyro?? tima kaceh la...nanti aku blanje makan lepas exam nanti..hehe
  3. fIcK a.k.a kaka April 21, 2009 at 3:29 PM
    hohohoho~
    alamak, teringat plak masa pi kat taman buaya time kecik2 dulu...
    hahahahahaah

    lama sudah x kesana....
    paling last masa umor 9 thn kot...
    naek kuda kat taman tuh...
    mwahahhaa

Something to say?