Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Nani wo tabemasuka? sushi

Category: By Pyromaniac
21 02 09
Nani wo tabemasuka?
Sushi
cuba terangkan maksud di atas
Selepas saja aku menghabiskan SPM aku...aku mendapat results flying color ..apply untuk RPKJ..rancangan pengajian ke jepun..aku dpt offer dari sana..tapi aku menolak selepas diberi penerangan oleh sedara aku..dia kata buat apa aku belajar disana dan last2 balik kerja dengan company jepun..bukan apa..sekadar jadi kuli batak kepada org jepun boleh la..itu pandangan dia la..terpaksa kerja lebih masa dan etc...masa itu aku masih lagi naif dan aku belum bersedia untuk berhijrah lagi..hasrat ku terbantut..masih lagi tersimpan kamus jepun dan buku rujukan jepun yang lain..ada masa aku rasa menyesal dengan keputusan aku itu..bende sudah berlalu jadi kalau aku teringin nak makan makanan jepun singgahla di sushi king..walaupun aku tahu rasa sushinya tasteless tak sama seperti di jepun :(

















 

1 comment so far.

  1. CiKaLi April 21, 2009 at 7:44 AM
    sushi-desu!!!

    hehe.. ooo rupenyer en pyro hampir2 jd bdk rpkj... sy bdk pasum...pastu bro pilih mne ??

Something to say?