Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Weight Loss program

Category: By Pyromaniac

01 02 09
GNC
Entry untuk bulan 2 skrg dan masuk bulan 4
Petang tu aku bermundar mandir keseorangan di midvalley..aku terpandang kedai GNC..lihat pulak ada sale..cepat2 aku pergi ke kedai tu..scanning dulu..dan terpandang satu product weight loss nie..buy 1 free one..apa lagi..belilah kan..aku tahu keberkesanan product yang mengandungi campuran green tea nie untuk meningkatkan kadar metabolisma..tapi bergantung juga pada brand dan campuran dia..harganya mahal gile tapi at least aku mencuba la..kalau tak effective aku takkan beli lagi..untuk program weight loss aku nie kene ambik supplement juga sebagai mangkin atau catalyst..senaman dan diet boleh tapi ambik masa yang lamalah..tunggu je la sama ada effective ke tidak product ini..aku terbeli product ni pun gara gara si minah punjabi yang menjaga tu cun dan memikat hati..ades mudah cair aku niee
Each capsules contain
green tea extract
Oolong Tea extract
White tea Extract
Yerba mate extract
Guarana Extract
White Willow Bark
 

2 comments so far.

  1. airy April 18, 2009 at 10:24 PM
    wooo so skang cammana keberkesananya.....berkesan kahhh ....kalau berkesan boleh aku cuba ahakz
  2. Pyromaniac April 18, 2009 at 10:34 PM
    bagi aku la product tu ok!tapi kesan hanya effective kalau wat kardio dan senaman..at least makan sebelum senaman..kalau setakat telan takde kesan sgt la mcm pill lain..dan herba mcm pelangsing etc tu hanya buang air dari badan bukannya lemak..tu pasal nampak berat turun tapi yg hilang air..

Something to say?