Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

01 04 09 Mr Mat

Category: By Pyromaniac
01 04 09
Lawatan Si Mr Mat
Aku dah lama tak jumpa membe aku dari ganu nie..kebetulan dia singgah di KL setelah balik bercuti dari langkawi..dia tengah frust di alam percintaan jadi nak merehatkan minda di langkawi la katanya..dia menganggap aku sebgai kembarnya walaupun terdapat perbezaan ketara ibarat langit dan bumi..dan masa dia nak jumpa aku dia membelikan aku buah tangan dari langkawi..coklat..dari dulu aku memang mengemari coklat..pantang je mesti aku lahap sampai habis..dan malam tu aku membawa dia pergi ke restoran yg cukup famous di lembah kelang..mana lagi..william's di kelana jaya..aku plak order spaggeti cabonara yg cukup mashyur di sini..di tambah dengan bebola daging yg cukup banyak..tak larat aku untuk menghabiskan kesemuanya..




Spagetti cabonara yg cukup menyelerakan


Jus ribena laici
 

6 comments so far.

  1. Andrew N May 31, 2009 at 1:02 AM
    coklat dari langkawi memang beshhh....
  2. eqbalzack June 1, 2009 at 9:34 AM
    betui2...sebab murah...

    lawatan cik kiah bila lak??
  3. Keri AlHaj June 1, 2009 at 5:09 PM
    murah tu satu... tapi coklat langkawi ni, mana ada jual kat kedai-kedai biasa... diorg buat sendiri kot...
  4. Andrew N June 1, 2009 at 5:10 PM
    yelah agaknya... eh... kat langkawi ada kilang buat coklat ke??
  5. Pyromaniac June 1, 2009 at 8:49 PM
    ohh kalau perbandingan harga antara coklat langkawi n labuan nie..bagi aku labuan mungkin murah sikit tapi takde byk choice lah..coklat brand langkawi nie so far tak jumpa lagi le..ada ker :)setahu ada cheese made in langkawi saja
  6. Pyromaniac June 1, 2009 at 10:25 PM
    En Eqbal..lepas nie lawatan en eqbal plak..tapi kene belanja seafood la..pau kaw kaw

Something to say?