Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Hot Air Balloon Putrajaya

Category: By Pyromaniac
Hot Air balloon Putrajaya
22 03 09
Aku dah lama tak update blog..lately nie busy outstation.dan travel sana sini.kalau bukan disebabkan aku menganggap blog nie sebagai dairi aku dah lama aku campak ke lombong blog nie..aku gagahi diri jua..aku pergi ke putrajaya nie bersama ngan buddy aku yg tinggal di kepong..dia nie senang nak diajak kemana jua..tapi lately nie dia sibuk dan skrg bekerja di singapura..kalau org lain nak ajak mesti 1001 alasan..leceh la bagi aku..menarik juga pergi melihat pesta belon panas nie..dan jarang di adakan di malaysia..malam nie aku terpaksa berjaga malam untuk menyaksikan perlawanan getir antara MU dan barcelona..sapa yg menang erk!pastila aku sokong MU..dan aku pergi menyaksikan bersama dengan ofismate aku..skrg nie dia dah bujang meninggalkan anak dan bini dia di kg..apa lagi celebrate bachelor party la malam nie.. :)





















































































































































 

0 comments so far.

Something to say?