Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Training

Category: By Pyromaniac
17 03 09
Training

Happy Day

Tahun nie company aku menganjurkan training peringkat asia pacific di kuala lumpur..malang sekali training nie di buat di kuala lumpur dan bukannya di jakarta,bangkok maupun di melbourne..sebabnya staff di KL melebihi majoriti yg lain..tetamu yg datang mestilah..dari negara yg lain mcm thailand,indonesia,china,australia,singapore dan UK..training nie lebih kepada peringkat technical...new teknik dalam scanning,tracer,reservoir,dan instrument yg baru dari UK..dan pertama kali aku berjumpa dengan advisor aku cum penasihat dalam membetulkan report aku submit kepada client..haha..(bukan apa sebab nak ayat mcm mat saleh gak ler) dia seorang mat saleh dari UK dan beroperation dari australia...dengar cerita dia adalah salah seorang ahli badan induk dunia iaitu IAEA singkatan nya international atomic energy agency..pernah menerbitkan buku tentang atomic dan juga bertaraf professor dalam double PHD..kalau dia dari bidang tu apa lagi mula la dia bercerita pasal atom la..proton,nucleonic,electron menghentam proton.energy level...blah2 yg merepek menyebabkan aku mengantuk..bukan aku sorang bahkan majoriti yg lain..tapi bile bab makan dan main bowling je semuanya mata segar..

Mr pyro di sebelah mat saleh..bukan mengampu ye dah terpaksa

Bowling

Pemenang yg terakhir pun dapat hadiah..belon yg boleh membawa ke UK ..mr paiboon from thailand

Itu dia boss aku di malaysia HQ



Mula la merepek dengan teori quantum,radioactive decay,positron,antimatter,plutonium ..utlramen..gaban etc yg tu aku tokok tambah

Budak indon nie nyenyak tido..dan yg kusyuk nie si mamat dari australia


Steak yg disediakan khas oleh italiannesse



 

1 comment so far.

  1. CiKaLi May 18, 2009 at 7:58 PM
    nampaknya en pyro masih menyembunyikn identiti.. hehe.. best tu tajuk pasal atom... dlu mase skolah lu minat la.. skrng lain yg jd.. kwang2.. en pyro mesti berdengkur.. kantoi.. hua hua hua..

Something to say?