Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Part 12: Makam mahsuri

Category: By Pyromaniac
06 04 09
Makam Mahsuri
Awana nie service dia cukup memuaskan..breakfast di sediakan jadi tak perlu tergesa2 pagi tu mencari breakfast di bandar..Destinasi terakhir aku kali nie ke makam mahsuri..jauh sedikit dari hotel.. kata setengah org makan mahsuri nie salah satu landmark yg perlu lawati lah..pergi la rasa mcm tak lengkap datang ke langkawi kalau tak pergi ke sini..makam mahsuri nie lebih kepada penceritaaan kisah hidup diri mahsuri nie...susur galur dari keturunan mana dan cara hidup zaman tu..sekejap je aku berada di sini sebab byk tempat lagi aku nak cover sebelum pulang pada malam nie..walaupun ada org yg marahkan aku sebab memilih flight paling lewat tak memikirkan pasal org lain..aku juga yg kene kan :(

Western n local together













Rumah kedah dahulukala

Pokok apakah ini? inilah pokok kekabu..bukan main jakun aku melihat pokok nie.
 

0 comments so far.

Something to say?