Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Day 2: Ubud market

Category: By Pyromaniac
11 07 09
Ubud Market
Pada pandangan aku la..di sini adalah lokasi terbaik untuk kaki shopping mcm aku nie..haha.dari beraneka jenis art,pakaian t shirt,cenderamata,ukiran kraft,wood,stone etc..anyaman semua di kumpulkan satu tempat di sini..dan harganya boleh di runding..suasana di sini ibarat pasar buluh kubu baru di kota bharu, kelantan..tapi bukan di dalam bangunan yg besar la..aku bercadang nak shopping pada last day..dan aku silap sama sekali dan kat sini lebih banyak pilihan dan rambang mata berbanding dengan sukawati..walaupun terkenal dengan jolokan pasar murah..atau pasar rakyat..arghh menyesal tapi selamat juga duit aku nie..dugaan yg besar..huhhu..sebagai seorg leader dlm group aku nie..aku dah bilang sama dorang ok kita shopping dalam masa sejam saja..nanti pak made akan jemput di lokasi sekian2..tapi ha janji saja kan..bila dah nafsu membeli tu..terlajak lebih setengah jam..ikut perempuan biasalah kan..









 

2 comments so far.

  1. airy August 30, 2009 at 8:35 PM
    dam kat sini memang murah aku siap beli beg segala la....yang penting pinggan meletops kat sini beli ngn harga rp60k jerk utk yg paling besar
  2. Pyromaniac September 3, 2009 at 8:52 AM
    airy: memang pasar ubud lagi murah dari tempat lain..matilah aku hutang sana sini..haha

Something to say?