Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Cinta Oh Cinta membuatku derita

By Pyromaniac
3 11 09

The Legend Resorts

&

Kuantan

Aku tak nafikan aku memang susah nak jatuh cinta..ramai org ckp aku nie kekwat la..berangan bagus..etc ..memilih..tapi sebenarnya tidak..jatuh cinta nie sebenarnya perkara yg cukup subjektive..bukan sebab rupa paras..kaya ke..keturunan etc..entah kenapa aku jatuh cinta denganmu pun aku tak pasti...yg aku tahu satu perkara kau dahulu pernah membuat sesuatu pengorbanan dan kesetiaan yg begitu hebat pada kaca mataku..entah aku tak tahu samaada sekadar fantasi atau kisah dongengan..entah aa aku manusia yg mudah buta sebab cinta...aku tahu kau begitu berusaha untuk berjumpa dengan ku dari KL..datang dari jauh semata mata untuk menjemputku di sini..menunggu ku sebegitu lama...apabila menatap wajahmu aku cukup bahagia..aku teringat kisah dimana nak cari hotel yg cukup selesa kau dan aku berkejaran dari kemaman sampai ke kuantan untuk mencari hotel yg bersesuaian dengan kehendak kita..pilihan aku dan kau ketika itu hanyalah the legend..dan pertama kali aku menerima pemberian dari ko iaitu sepasang cermin mata hitam..kau pernah ckp penting sebab aku nie keje lasak..jadi perlu melindungi mata aku..thanks..aku cukup terharu dan terkejut..


Aku sentiasa akan membawa dirimu kemana jua aku pergi..walaupun dinner bersama clientku...masihkah kau ingat dimana kau pernah nak makan ketam tapi tiada alat untuk mengupasnya..lucu ketika itu..


masihkah kau ingat dimana aku dan kau bergaduh gara gara kau terlewat bangun dari bilikmu itu..dan aku keseorangan berlari lari di tepi pantai membawa diri..aku mengejutkan ko berulang kali..memang aku akui ada wat kesilapan sebegini..manusia


Lepas tu kau buat muka mencuka gara gara aku tak mengejutkan dirimu..terlepas peluang untuk berlari lari di tepi pantai bersamamu..breakfast dan juga mandi di pool bersamamu..arghh..dan dalam masa yg sama hatiku merasa sesuatu yg tidak kene..check hpmu walaupun aku tahu itu adalah kesalahan civil yg paling serius..dan aku pun tahu dahulu semasa di kelantan ko juga pernah melihat pada hpku juga..bagi aku dalam perhubungan ada masanya kita perlu tahu perkembangan pasangan kita tu..kalau aku nampak pelik sgt aku akan check..dan risik..aku tak suka org yg aku syg separuh nak mati tetiba wat onak di belakang aku..aku bukan nya malaikat yg dapat membaca hati org nie..


Ingatkah peristiwa kita bergambar di kala aku tengah hati panas ketika itu apabila aku tahu kau tak jujur padaku..aku sanggup membawa muka yg senyum tapi hati ini..ya allah betapa siksanya..berpura pura menjadi hipokrit..susahnyaa


Aku tak nafikan dengan sifat cemburuku itu banyak membunuh perhubungan ini..tapi kau juga harus sedar sikapmu yg keterlaluan dengan melayan individu tertentu membuatkan aku rasa tidak dihargai langsung..mcm tunggul kayu..walaupun aku berada depan mata mu bukan bererti aku nie mcm pak tunggul..kau silap dalam perhubungan perlu ada give n take!


Bagaimana kita gaduh dengan begitu teruk sekali di sepanjang jalan ke LPT..sampaikan kau dan aku nyaris2 bercerai talak 3 gara gara peristiwa itu..arghh..itu belum lagi nak masuk adegan report2 tue...arghh aku plak dengan emo nak melarikan diri..baguslah dua dua gila dan beremosi


Arghh aku tak lupa dimana kau dan aku berlari di tengah kepanasan mencari kedai spare part kereta untuk menggantikan penutup radiator yg hilang..

kenangan ohh kenangan..pasti apa yg berlaku ini akan menjadi lipatan dalam hidup aku ngan ko kelak














































 

1 comment so far.

  1. eqbalzack December 8, 2009 at 2:45 PM
    aik? merata jalan.....derita jugak ke?

    enjoy life bro...ok

Something to say?