Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

KIsah Silamku:Genting with my LOVe

By Pyromaniac
3 11 09
Genting with My love
Arghh cukup tertekan..stress dengan bende yg berlaku ini..aku dan ko berada dalam keadaan terlalu sukar..masing sukar mengalah..ego..untuk mengawal keadaan kau menyaran aku berhenti di bentong untuk mandi dan menunaikan sembyg..ko pula menyegarkan diri ko..kau memberi cadangan untuk makan di bentong..tapi malangnya kedai tutup..dan akhirnya aku ngan ko menuju ke genting..untuk menyejukkan hati yg masing masing tgh panas..arghh genting untuk kali kedua..aku pernah bertanyakan kepada ko siapakah RF itu dihati ko..dan ko ckp..dia nothing..terlalu sukar untuk aku mempercayai selepas membaca sms mu itu..



 

0 comments so far.

Something to say?