Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Open Relationship

By Pyromaniac
Open Relationship
Kau begitu menentang idea untuk open relationship..tapi bagi aku itu adalah idea terbaik untuk kita berdua pada masa ini..terlalu banyak berselisih pendapat..kau tidak mengalah dan sebegitu juga aku..masing dengan ego yg tersendiri...dan kau juga cuba menyembunyikan sesuatu dari aku..kau letak password dlm hp kau..gara gara takut ko terkantoi..sebabnya kau tak mampu untuk membuat pilihan...telan mati anak n luah mati bapak..kau terlalu keliru dan tambahan pula kau cuba untuk menjaga hati yg org kau sayangi dan menyayangi ko...aku tahu aku nie datang selepas RF barumu itu dan juga teman yg lain..tapi apabila berkaitan cinta...kau tak boleh untuk mendapatkan kesemuanya sekali..kau harus memilih...aku memang tak nafikan cinta kat ko mcm nak gila tapi kau perlu jujur pada aku....aku banyak kali bagi cadangan..samaada kau anggap aku sebagai sahabat ko,teman baik ko, tak pun sebagai ahli family..tapi kau tak mahu!..
kau sanggup untuk tidak melepaskan aku dan dalam masa sama masih lagi ingin bersama dengan rf mu itu dan teman yg lain..arghhh..kenapa kau takut untuk membuat pilihan..dan apabila aku membuat tindakan sebelah pihak..kau cakap aku mental tak bertempat!dump org sesuka hati!Kau terlalu takut aku pergi sedangkan aku pernah berjanji akan tetap berhubungan walaupun aku nie bukan sebagai kekasih ko lagi..untuk pengetahuan ko sampai sekarang aku masih lagi berhubung dgn ex aku walaupun kita org dah takde apa..aku anggap mcm sahabat yang pernah ada kenangan suka dan duka bersama..walaupun dia cuba untuk rujuk pada aku..tapi aku menolak..aku melayan mcm sahabat aku yg lama sebab aku tetap berpegang pada janji aku..aku masih ingat lagi apabila dia secara rasminya mohon agar aku ngan dia break off..dia begitu jujur mengaku mempunyai org selain dari aku dan juga terpaksa melepaskan aku..pada mulanya aku memang la mental selama beberapa minggu..hidup perlu diteruskan..dan selepas sekian lama berpisah..aku ngan dia tetap contact walaupun dah takde jodoh..satu bende yg aku kagum dengan dia nie..my ex..berani kerana benar..walaupun kebenaran itu ada masa menyakitkan..
Aku hanya berharap kepada satu perkara..jujurlah pada aku..walaupun bende itu terlalu menyakitkan pada mulanya tapi aku pasti segalanya akan berlaku dengan baik..aku tak mahu akhirnya aku dapat tahu atau ternampak depan mata aku sendiri segala penipuan atau kecurangan ko..pasti kesudahan nya yg cukup memeritkan..dan penuh dengan segala dendam tak berkesudahan..
 

1 comment so far.

  1. Anonymous December 18, 2009 at 2:09 AM
    Good day !.
    You re, I guess , perhaps curious to know how one can make real money .
    There is no need to invest much at first. You may begin to receive yields with as small sum of money as 20-100 dollars.

    AimTrust is what you need
    The company represents an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.

    Its head office is in Panama with affiliates around the world.
    Do you want to become really rich in short time?
    That`s your chance That`s what you really need!

    I`m happy and lucky, I began to get real money with the help of this company,
    and I invite you to do the same. If it gets down to choose a proper companion who uses your funds in a right way - that`s it!.
    I make 2G daily, and my first investment was 500 dollars only!
    It`s easy to start , just click this link http://ozilokeso.o-f.com/vucode.html
    and lucky you`re! Let`s take our chance together to become rich

Something to say?