Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Insecure in Relationships?

By Pyromaniac
Insecure in Relationships?
Entah macam mana aku nak mulakan entry nie..tapi bagi aku hati nie terlalu susah untuk diyakinkan dgn pelbagai cara kerana otak aku sentiasa menafsirkan input yg datang dari perbuatan ko..dari tingkah laku ko dan persekitaran
* aku berada tak selasa bila hp ko bertalu talu menerima sms dan phone call dari org yg sama siang dan malam dan adakalanya sampai ke 3 pagi!apa tujuan dia call ko sampai larut pagi!dan paling mengejutkan ko melayan sms dinihari..scandal mana yg memerlukan belaian manja ko tue!
*aku tak berasa begitu selesa bila ko begitu ligat bermain PR,tagged dan laman web maya etc..apa yg tak cukup lagi dlm hidup ko pun aku tak tahu..
*aku susah hati apabila ko merempat tak balik sampai lewat malam..entah mana ko pergi
*aku tak secure bile membaca entry ko dalam blog yg sentiasa mendewa dewakan org lain..seolah2 mereka itu sentiasa mengejar ko siang dan malam..itu belum termasuk xxx ko tue..arghh
*aku tak secure bile terpikir kisah silam ko yg cukup menakutkan bagi aku..apa yg ko buat masa lepas tidak mustahil akan berlaku pada masa sekarang dan pada masa akan datang..ada masa ko berckp pasal kesetiaan..ko nak org setia pada diri ko tapi adakah ko juga begitu?ko ckp aku tak setia..etc..wat for pengorbanan aku dari segi masa,tenaga,duit,titik peluh aku,family,kawan aku dan etc..untuk apa aku korbankan semua itu?baik aku cari scandal atau spare part..aku tabur duit,cari pasangan 3 atau 4 org cukupkan kouta..tapi itu bukan sifat aku..puas aku nak paksa dan mencuba..arghh itu bukan aku..
Ko pernah bertanyakan aku adakah aku bahagia?
Bahagia tetapi dalam masa yg sama derita..
Life aku cukup berkecamuk bila unsur negatif sebegini berlegar dlm kepala otak aku nie..aku tak tenang bila nak bekerja..arghh ada masanya aku terbawa bawa sampai ke office sehinggakan semua report dan proposal aku tolak ketepi..hati aku dah tak kesitu..badan aku yg tak betul ada masanya aku terlebih makan dan ada kalanya aku takde mood langsung nak makan..dan paling teruk sekali aku tak dapat memperbaiki diri ini dengan berpikir lebih kreatif,inovative..pasal aku nak mulakan business etc..bila berpikir pasal ini..idea terus off..blum termasuk stock analysis yg selalu aku buat setiap malam dan setiap hari..yg skrg nie aku dah tolak ketepi..arghhh..entah la sampai bila aku perlu berkeadaan sebegini dengan kehidupan yg begitu static tiada perubahan bila aku mengganggap hubungan aku ngan ko nie tidak secure..bukan silap aku..aku takde masa utk semua ini utk buat bukan2 di belakang ko!byk bende aku nak pikir cari duit perbaiki hidup aku dan juga ko...travel satu malaysia..kaya sikit satu dunia..menikmati makanan.life,kisah kehidupan dunia luar sana..cara hidup masyarakat..sebab salah satu persamaan antara ko ngan aku ..kita org kaki travel dan mencuba makanan yg baru!..aku memasang impian..untuk berbasikal ke angkor wat, menikmati kopi di Ho Chi Minh, Bershopping di rome..arghh..aku percaya pada kebolehan yg ada pada diri aku ini..tapi unsur negative sebegini arghh membunuh kesemuanya..aku tak mahu bila aku sibuk bekerja..mencari xtra income tapi dalam masa yg sama ko yg terlalu ligat melayan org org yg bagi ko begitu penting dlm hidup ko..wat for!balik aku juga yg merana..adilkah begitu?
 

1 comment so far.

  1. airy January 15, 2010 at 11:00 AM
    uols....tinggalkn kn jer dia...tak berbaloi....ramai lagi yg deserve uols tuh...yg lebih baik lagi...

Something to say?