Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Kesedihan kita bersama!

By Pyromaniac
6 11 09
14:10
"Pyh .semua xkena.jujur pn pyh,nt skt ati.tipu pn lg slh,nt lg sakit ati..argh!bosan..tension"
Malam tu aku datang ke rumah ko..sirna ada di depan hall bersama dengan familynya..aku datang ketemu kau..berbincang..maafkan aku bukan nak mengugut mu dengan cara nak minta break off..nak putus semua itu..tapi tolong la..aku minta satu je..jujur dengan aku...yeah aku akui aku cepat melatah..tapi ada masa kalau kau dapat menerangkan secara elok aku dpt terima bende tu secara waras bukannya dengan penuh emosi..kalau ko ada org lain..go ahead tapi beritahu..kau ckp biar lah kita berkawan dulu..aku belum ready untuk melupakan ex rf dan berbagai masalah..tapi ko degil..kau tetap ckp sayang ..cinta..etc tapi apa yg berlaku sebaliknya..adakah ungkapan cinta ko itu untuk 4 org scandal mu yg lain..ataupun lebih
aku masih ingat lagi dimana pertama kali aku melihat kau menangis betul di dalam pelukan aku..kau hiba apabila memikirkan hidup kau sengsara bercinta dengan ex rf mu itu..dan secara tak langsung aku pun turut menangis bersama mu..selepas itu kau menegur aku kenapa aku perlu menangis bersama..aku terdiam..tapi hatiku berkata sampai ke hari ini kau masih tak mampu melupakan kisah cinta ex rf mu itu..habis aku nie bagaimana?adakah aku nie teman untuk mu bersedih saja kah..kau hidup dengan aku skrg nie..sampai bila kau nak berterusan sebegini
 

0 comments so far.

Something to say?