Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:My saddest Birthday ever

By Pyromaniac
10 11 09
My saddest birthday ever
'kembar..hepi besday.moga pnjg umur n murah rezeki.jgn sedih2.aku sentiasa ada kat ko,ceria sokmo deh'
aku menerima beberapa sms,ym dari best buddy dan org yg paling rapat ngan aku antaranya
1)nizam
2)En Eq
3)adik angkat aku yg tak pernah jemu menemani aku walaupun jarang bersama..thx for lovely teddy bear n biskut famous amos tu..bro tak minta apa pun..wish pun dah cukup
3)kembar aku di ganu
4)ijam bday yg sehari sebelum aku
5)A dari bangi..sorry kau wish wrong time le adik
6) endi membe gym aku
7) Mr Ad yg keje kat china..thx bro..aku terharu dapat kek dari ko..kau dari jauh sanggup deliver..order through internet..dan tup tup sampai kat opis aku..dan kebetulan plak hari tu aku cuti..keesokkan harinya..nah terkejut beruk aku dpt kek dari somebody..aku takut nak makan pada mulanya kerana takut buatan org kot..haha..thx anyway
8) A few friends yg lain aku tak sempat mention nama disini
Tapi walaupun kawan dan org rapat aku menghargai aku dengan cara yg berbeza..
aku cukup sedih dan terluka
apabila org yg aku syg separuh jiwa aku boleh lupa tarikh penting aku nie...alasan yg dikeluarkan dari mulut ko..maaf aku terlupa..serabut..tolonglah beritau sekali lagi..bukan sekali bahkan dua kali..terkilan dan sedih tak terkata bila mendengar kau luahkan sebegini rupa pada aku..entah la mungkin didalam otak kau terlalu busy dengan input berkaitan dgn org lain yg lagi penting dari aku..
aku tahu malam sebelum bday itu kau menemani aku..tapi yg aku tahu kau ligat bersms..ligat berym..ligat bertagged online dan segalanya...kau sibuk sampai ke pagi hari melayan panggilan phone yg bertalu talu..aku ibarat bagi ko mcm tak wujud..adilkah ko layan aku begitu?
maaflah ..aku bukan mengharapkan intan berlian dari ko..harta bende dari ko..tapi cukuplah sebagai tanda mengingati..cintakan aku..kau boleh beli sebiji gula2 dan hadiahkan pada aku pun dah bermakna besar pada aku..sms mengucapkan happy bday..kiss aku..bermcm cara kau boleh lakukan...tapi malam itu tiada apa pun berlaku...aku cukup hampa dan kecewa org yg aku dambakan..org yg aku sayangi buat aku dengan sebegini rupa...
Satu kenangan telah terpahat untuk tahun ini
"My saddest Birthday ever"
terima kasih kerana melayan aku sebegini rupa
 

1 comment so far.

  1. eqbalzack January 27, 2010 at 8:04 AM
    bawak2 la sabar....

Something to say?