Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Lover aku accident!

By Pyromaniac
Lover aku accident!
27 11 09
Masa ini aku tengah date ngan agent insurans aku..haha..bukan date apa pun..memang niat aku nak beli kan...aku masa kecewa dan frust dilayan sebegini rupa oleh kau..terpaksa la aku menyibukkan diri..dengan jumpa a few frenz...kau pula date sampai ke KT..sakitnya hati aku!jumpa seteru aku RF ko tu!
walaupun hati aku sakit..kecewa..rindu argh..entah kenapa tangan aku nie gatal tetap nak bersms dengan ko dengan cara nak perli!
"semoga M berbahagia bersama insan tercinta"
27 11 09
10.21PM
dan tak sampai 5 minute aku terima sms dari ko balik!
ko tunjuk gambar ko accident!arghhh terkejut aku..masa itu aku berada di parking kereta di stesen keretapi kuala lumpur selepas berjumpa ngan client insuran aku di UOA bangsar..kopitiam..selepas selesai urusan insuran aku
mana tak terkejut aku lihat kau luka sana sini..berdarah sana sini dari pic MMS yg ko send..pada mulanya dalam hati aku..ha padan muka!rasakan sapa suruh menjalang sampai ke KT..aku niat bukan2 dan aku doa bukan2..rasakan ko!memang aku cukup berdendam dan marah pada mulanya tapi apabila fikirkan balik sifat sayang aku masih ada kat ko aku terus offer diri aku untuk melawat ko..terus aku pecut ke sunway...aku tunggu di bawah parking rumah ko..yg aku dapati lampu bilik mu itu gelap..berulang kali aku call menunjukkan betapa rungsingnya aku..arghh
"wat are u try to do ni..pick up my phone kejap"
28 11 09
12:23
"take care,yg cant sleep.argh..nite@"
28 11 09
12:59
"M kenapa tak benarkan yg dtg melawat..bknnya nk cari masalah..mcm yg ni pernah wat dosa besar kt M..adus..entahla..yg harap M cepat sembut..tu je..take care"
28 11 09
9:26
tapi aku tahu kau melarang aku datang..kau ckp ko dah besar panjang tahu selesaikan bende nie..dan kau ckp aku tak perlu pikir dan kau terus off perbualan..arghh..kau memang sengaja dalam hati aku
Semenjak dari itu..hati aku berkata..lantak la..apa nak jadi kepada ko aku malas peduli...aku delete semua no ko..aku dah malas fikir pasal ko..aku dah frust dan kecewa..aku dah malas nak berhubungan dengan ko dah..biarlah berakhir kat sini! kau kecewakan aku pergi ke KT.itu sudah point yg cukup untuk aku lupakan ko..aku tahu untuk mengisi masa terluang aku layan facebook!
 

0 comments so far.

Something to say?