Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Perang Dingin

By Pyromaniac
Perang Dingin
Istilah perang dingin sesuai pada masa ini..gencatan senjata..mcm kebiasaan aku dan ko ada juga bersms dan berphone call 3G..ada masa gaduh kecil melalui phone tapi kami tak berjumpa!..masing masing dengan ego tersendiri..walaupun aku tahu masa itu betapa siksanya aku nak jumpa ko..rindu nak tatap muka ko..mcm dulu setiap hari...argh peritnya tanggung semua bende nie..
bende yg aku tahu menyakitkan hati aku..apabila masa nak raya haji..kau ckp kau nak gerak ke kuala terengganu..menjalang ngan RF..itu pun aku tahu melalui blog ko..secara senyap aku nak tahu perkembangan ko..kemana ko pergi dan apa ko buat..aku masih sayangkan dan cintakan ko..walaupun tengah perang dingin nie
tapi apabila kau buat begitu pada aku..kau ckp nak datang beraya haji rumah aku..kau nak datang lawat aku..mak aku begitu bersungguh sungguh menyediakan sup perut untuk kau..masakan istimewa sebab kau request pada masa gathering family aku di KG baru tempoh hari..kita bersama makan nasi lemak dengan family aku..kau ckp ko kempunan nak makan itu la ini la..kau suruh mak aku buat but at the end..kau tak muncul..kau hilang! kau dengan ego kau!
mak aku pun ada perasaan dan aku pun ada perasaan juga...dari perasaan sayang terus bertukar menjadi benci
mana aku tak tertekannya bila aku tegur mak aku tgh masak makanan ..aku ckp mak masak untuk sapa banyak2 nie..eh bukan si M ko tu nak dtg ker?terdiam aku..terkelu aku..terpinga aku nak menjawab dengan mak aku sendiri..kecewanya aku
bermcm kata nista aku keluarkan dari mulut dan hati aku..sampaikan pernah satu ketika aku ckp lantak la ko..kau mati dalam accident pun lagi bagus sebab suka sakitkan hati aku..kau sakitkan hati aku secara terus berterusan...gila aku!tak sayang mulut..niat yg tak baik dan dalam masa sama aku ckp sayang dan cinta
tapi yg aku pasti dalam period itu aku memang cukup berdendam dan sakit hati keterlaluan dengan ko!masalah tak selesai..kau tak pikir pasal hati aku yg gile meroyan nak jumpa ko dan kau pula terus blah pi kuala terengganu dengan org lain!pergi pula dengan musuh aku dan seteru aku!kau yg suka cari masalah sebenarnya bukannya aku..aku lari pun sorang dan kau lari pula dengan org lain!
raya haji tu..aku rasa cukup sunyi..entah aku harapkan sesuatu yg bagus dari ko...tapi kesudahannya sebegini..dalam hati aku berkata..sudahlah tu..dia tak cintakan ko dan dia tak sayangkan ko..apa kau nak tunggu lagi!pergi la din..usahlah kau hubungi dia lagi...aku pun seboleh cuba nak bawa diri walaupun aku tahu begitu berat aku nak lakukan semua bende ini bila melibatkan soal hati dan perasaan!
"M..sorry i cant join u for lunch"
"selamat hari raya M"
26/11/09
 

0 comments so far.

Something to say?