Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku: Porak Peranda Hidupku dan Hidupmu

By Pyromaniac
23 11 09
Porak Peranda Hidupku dan Hidupmu
Tengah hari tu aku menerima sms dari ko
"Napa dtg x bgtau?what r u trying to do?who am i going to trust?my housemate?ghaib?or what?u really want to makes me porak peranda right?wait n see"
23 11 09
2.07 PM
Sebenarnya kisah aku sakit hati belum berakhir lagi!aku sebolehnya nak pulangkan semua barang ko..aku tak nak ada attach lagi..walaupun aku tahu aku tak mampu..aku masih sayangkan ko lagi..tapi entah otak ckp lagi!hati kata lain!fizikal kata lain! semua memberi bahasa yg berbeda..arghh
aku terus bergegas keluar dari office membawa kasut ko yg masih tertinggal di dalam kereta aku..memecut laju ke rumah ko di sunway..aku tahu kau tak berada di rumah..kau pi cari kerja mcm kebiasaan selepas kau berhenti kerja dan menganggur...aku bosan nak makan sorang dan aku fikir nak belanja kaer makan tengah hari ngan aku..aku tahu masalah di dalam rumah tu dan kaer plak nk pindah jadi inilah masa yg terbaik aku nak jumpa dia...mengucapkan terima kasih di atas persahabatan yg terjalin antara aku dan si kaer nie..itu sahaja
TAPI kau pula mental tak bertempat! kau ckp aku mengata ko..menceritakan kisah problem kita kepada kaer..gila apa..dia bukan org sesuai untuk aku berborak psal tu..yeah aku akui aku ada cerita tentang aku frust..tension etc tapi takde pun mention nama ko..dan kau tetap berkeras kau ckp dia tahu juga pasal kisah nie..blah blah2 kau tuduh aku dan kau ckp aku nie cari masalah ngan ko!kau ckp aku suka cari pasal dan huru harakan hidup ko..bagus la!
tak pasal aku pun turut naik hangin..melenting..maki2 dalam phone selepas menerima makian ko dan cacian dari ko..arghh berperang lagi..tertekan aku dan juga kau...
hati aku tak tenang dan sebegitu juga dirimu disebabkan kesewelan kita berdua nie!arghh sial rasanya
 

0 comments so far.

Something to say?