Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Pulanglah Kasih Pulanglah Sayang

By Pyromaniac
21 11 09
Pulanglah Kasih Pulanglah Sayang
Cinta ada masa buat aku gila..yeah bagi kebanyakkan org yg tak alaminya memang senang cakap...ko bodoh la dungu la..blah blah tohmahan keluar dari mulut korang..tapi bila aku mula menyayangi seseorg tu..inilah yg akan berlaku...ingat senang ke nak melepaskan walaupun aku berada beribu jauh batu dari sunway..kau buat yg terbaik untuk insan tu..kau korbankan segalanya tapi sanggup ke hati kau sesenang nak lupakan dan lepaskan org itu..penderitaan ini hanya aku sorang sahaja yg tanggung..walaupun berpuluh nasihat aku terima dari kawan aku..tapi disebabkan aku buta oleh cinta..aku pekakkan saja..walaupun org kata kalau aku dengar kau ngan dia lagi..aku nak terajang ko..aku malas nak dengar kisah kau mengeluh lagi..kau yg suka cari pasal lagi..blah blah blah!
Entah bagaimana sialnya tangan aku nie..ataupun hati aku yg tak tertahan lagi menanggung rindu nak mendengar suaranya lagi..terus menekan punat dial telefon hp ku..arghh sial betul aku niekan..kene BOMOH?MANDREM?etc..entah lah ya allah tolong aku..dah lari jauh2,dah habis beribu2 duit..shopping mcm nak gila..hilangkan tekanan..kecewa aku...tenaga dan masa aku kesemuanya aku bazirkan disebabkan kerja gila aku nie..inilah pertama kali dalam life aku..aku buat kerja gila!cinta org separuh nak mati..takde dia rasa mcm tak lengkap hidup nie..sound so stupid..tapi itulah realiti yg aku hadapi kini..maafkan aku..tapi itu feel aku sekali lagi..tak boleh nak ubah kecuali dengan izinNYA!
aku pun terus genggam telepon dan dengan nekad aku menelefon si cinta aku ni..bulan dan bintang aku..pada mulanya kau refuse nak angkat call..dan kali ketiga baru aku terdengar suara ko.
"yg kat mana nie?kenapa buat mcm nie?"
"aku di hongkong..masa itu aku berada di coffea bean..tgh minum dan santai"
"ya allah..yg tak malu ke ngan che imah..dgn ur mum n ur dad...nak raya haji nie..kenapa pergi jauh sebegini...pulanglah syg..pulanglah"
apabila aku terdengar suara lembut..lemah dia dari corong telepon..terus membuatkan hati aku tak tenang..tambahan nama mak ayah aku disebut...ungkapan pulanglah sayang tu ibarat satu seru untuk aku pulang
aku memang gile...cinta gile..terus aku beli tiket pulang dan aku check in dalam masa yg sama...arghh gile tak gile..rasanya tak sabar aku nak berjumpa ngan dia lagi..tak tertahan rindu walaupun hati ini memang terlalu dalamnya kesakitan...lantak bab itu
..sampai di KL sentral berlari aku naik tren Putra LRT...ambik kereta aku di ampang rumah fadzli dan terus menderu laju ke sunway...tanpa berlengah dan banyak soal lagi
sampai saja di sunway..kau menyuruh aku naik ke rumah sinar..aku pun naik la..aku cukup rindu apabila lihat muka ko rasa nak terkam peluk cium saja masa tu..masa itu juga seperti biasa kau kiss aku dan hug aku..tapi hati aku bukan kearah itu..aku bukan boleh dibeli dengan kiss dan pelukan ko dan aku keraskan hati..betapa sakit hati ini kau tak pikir dan selesaikan...selepas byk argument...aku ckp mcm nie kau jawab mcm nie..kau ckp tak mahu sebut pasal tu lagi..kau kata aku yg melarikan diri dengan cara sebegini!kau nak menerangkan tapi aku tetap berkeras nak lari..aku pula mendesak nak penerangan di atas apa berlaku..dua dua berkeras,EGO! dan akhirnya...kesudahannya ..kau terus blah naik ke atas rumah dan aku pula drive pulang dengan hati yg masih lagi terluka dan sakit
memang dari dulu lagi kau dan aku jenis hati keras dan ego..kalau ada masalah je kau tak nak selesaikan..kau nak suruh aku buat lupa atau diamkan saja..hati aku mcm mana!
 

0 comments so far.

Something to say?