Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Antara dua pilihan!

By Pyromaniac
1 12 09
Antara dua pilihan
Ketika itu aku berada di office..aku tengah berada..bilik instrument..berlegar legar dalam bilik tu..aku terima satu sms dan call dari no yg aku cukup familiar...pada mulanya aku dah delete no tu!serius aku dah delete dan aku dah 3 hari aku tak sms dan contact ko..selalu gaduh ke perang ke aku akan sms at least..tapi kali nie memang aku mean it..aku nak lupakan ko terus selepas ko buat tahi ngan aku..kau pergi ke KT jumpa seteru aku...hati masih sakit!berdendam..kau kene pikir itu semua..
kau sms aku pada mulanya dan mcm ko tak biasa hp maxis nokia tu sms selalu penuh aku sayang nak buang sms ko..aku tak terima sms ko..dan kau call aku..mulanya aku tak cam suara ko..arghh dan tetiba aku baru dapat mengagak@..dalam phone mulalah ko ckp aku melupakan ko la...itu ini lah..etc..dan selepas beberapa minute
mcm biasa kau sms minta pertolongan tolong ehem ehem pepaham sendiri la..pada mulanya aku susah nak bagi..tapi pikir balik..arghh cinta aku..sayang aku dia pasti memerlukan pertolongan aku..aku pun turuti juga la..tup tup selesai done..kau ckp bila nak datang lawat ko..kau tanya aku bila aku kerja offshore di kelantan?
Dengan kuasa tuhan..entah mcm mana..bos aku ckp din kau kene pergi ke kemaman..ksb..hantar barang penting..boleh tak kau pergi esok..terkejut aku...dan aku mcm biasa ceritakan pada ko..kau kata tak sudi ke melawat ko kat sana
ANTARA DUA PILIHAN
1)aku tak pergi-reason hati aku dah remuk..renyuk..kau buat hal kat sana..kau buat bukan2 dan skrg nie kau memerlukan pertolongan aku!kenapa kau tak suruh RF ko ke..org lain tolong ko..kenapa perlu aku juga..arghh..rasanya aku nak terus tutup hp aku dan tak layan permintaan ko itu
2)aku pergi-sebabnya aku rindu nak lihat ko..arghh susah nak ckp...org ckp aku kene bomoh etc..mandrem..aku bende ni susah nak percaya dia datang dari dalam hati!kalau aku pergi pasti aku suffer satu melihat ko sakit dan kemudian terpaksa menatap muka ko yg pernah buat hal dan perangai dengan aku
Kenapa la kau masih lagi menghubungi aku lagi!arghhhhhhh
disebabkan sayang dan cinta aku turuti pilihan kedua aku pergi balik ke kelantan walaupun perjalanan jauh beratus kilometer..aku tahu ramai membe aku ckp aku nie bodoh..bangang..dah dia buat hal depan mata kau masih lagi nak puja dia..cinta dia etc..korang tak tahu perasaan aku bro!dia buat tahi mcm mana pun aku tetap sayang dia..itu hati aku bukan boleh nak ubah!
 

2 comments so far.

  1. fIcK a.k.a kaka January 28, 2010 at 3:55 PM
    sedih membaca entry mr. pyro...

    cinta itu buta...
    even benda itu menyakitkan, tp klu kita dah sayang, memang kita dahulukan....

    neway, be strong k!
  2. airy March 1, 2010 at 12:12 PM
    kekdahnyerrr itu lagi la memberi peluang kat si dia tu untuk mengambil kesempatan

Something to say?