Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Aku keliru!

By Pyromaniac









3 12 09
Aku keliru!
KL-Kemaman-Pasir Mas

Pagi tu aku celaru dan keliru..perlu ke aku turuti kehendak ko dan permintaan ko untuk melawat ko..arghh fikir pasal sayang aku nak je pecut jumpa ko..sampai awal tapi bila pikir perkara buruk ko buat kat aku..rasanya selepas sampai di kemaman KSB..hantar barang..send doc..terus aku berpatah balik ke KL melalui LPT...sepanjang perjalanan aku memikirkan langkah yg aku akan ambil nie..risiko aku!hidup aku!
kalau aku teruskan journey nie sampai ke pasir mas..meaning aku maafkan ko di atas apa kau telah buat kat aku..kau tipu aku dan akibatnya aku lari ke oversea..dan kali kedua kau cancel datang masa raya haji,ko pi date beraya bersama RF seteru aku..aku takkan maafkan perbuatan tu tapi cinta..arghh..sial betul laa
2 11 09
malam tu kau tanya aku berkenaan company yg along akan interview..iaitu sedara..sepupu kau..kau suruh aku survey internet..berkenaan dengan lokasi dan juga profile company tu sendiri

Sepanjang perjalanan aku bersms dengan ko..arghh..sarat..rasa mahu je pulang..patah balik..sengsaranya aku nak jumpa org yg pernah sakitkan hati aku
"dh kat temerloh.breakfast..ngan client"
3 12 2009
9:16 AM
kau bising kau ckp aku date ngan org lain..huh..suka sgt cari pasal!
dan setiap minute kau update pasal dimana lokasi aku..sabar lah aku tgh drive nie!

Masa aku tgh drive ni banjir besar di pantai timur..di sana sini lopak air..kawasan banjir jalan ditutup...jalan rosakk..arghh seksanya...nasib baik aku bawak hilux besar aku nie..leh rempuh dengan senang je

KERTEH
Tengah hari tu aku breakfast dengan kembar aku yg kerja di PPT..kebetulan plak dia cuti hari nie..dia tanya pasal aku..mcm mana life aku..kisah hidup aku..aku ckp mcm biasa la..aku masih lagi bersama si dia..dia geleng kepala..apa lagi ko nak ni din..kau dah tahu perangai dia mcm tu..dia bukan nak kat ko sgt pun..dia ada niat..aku dpt agak la..ramai org type mcm dia kat KL sana tu..arghh lantak la ko nak ckp apa walaupun ko kembar aku..dah cinta dah sayang..semua kata org aku wat tak peduli..aku hanya mendengar saja masuk telinga kanan dan telinga kiri..dia ulangi lagi aku tak nak ko frust kembar..kalau ko frust ko juga yg susah..so far sepanjang aku lihat ko ngan dia..apa yg ko dpt..gembiranya sikit tapi sakit hati tu lagi banyak!
Sepanjang perjalanan aku update FACEBOOK!haha dan juga bersms dengan si dia

"Permaisuri"
3 12 2009
5:45PM


"Pasir puteh"
3 12 2009
6:47PM
aku ada bersms membe aku endi
"bodo ke ko rasa aku ni"
4 12 09
2:49 PM
org yg pernah khianati ko..tipu ko di siang hari..terang lagi bersuluh..kau masih lagi nak melawat si dia..arghhhh

Masa aku di kubang kerian..kau masih lagi dengan sikap lama ko..yg aku cukup rindui..membebel je keje ko..sepanjang masa..kau ckp aku terlewat la..ikut jalan jauh la etc..ketawa aku dalam hati...hehe..walaupun berdebar nak sampai rumah ko tu..arghhh..tak mungkin aku nak patah balik sedangkan aku dah jauh sampai ke sini
direction ke rumah ko senang aku ingati..bukannya susah pun..walaupun aku pernah pergi sekali je ke rumah ko masa kita nak mengangkut barang..wei GPS aku pun hebat gak la...
arghh tambahan pula masa tu hp aku keduanya dah habis bateri..arghh parah..nah sampai di rumah ko..aku horn kan dan aku nampak kelibat ko keluar..arghh rindunya aku..rasa nak terkam peluk je masa itu..tapi entah...aku masih sakit di dalam lagi..tersimpan dan terpendam..

sampai je di rumah kau bising..kau ckp aku tak care la..tak kiss pipi la etc..menunjukkan tanda aku sayang kat ko..mcm mana aku nak tunjukkan syg aku tu..sedangkan aku tgh sakit hati!arghhh
Keesokkan paginya aku terus packing barang..bersalaman dengan mak ko..pulang dan breakfast terlebih dahulu nasi kegemaran aku tu..
sepanjang perjalanan kau bersandar di atas bahu aku..kau ckp kau rindu kat aku..dan sempat kita singgah di kebun dusun arwah peninggalan ayah ko..kita masuk semak dan meredah denai belukar..walaupun aku pimpin ko..aku papah ko..kita nak cari durian dan juga buahan lain..di dusun arwah ayah ko tu..arghhh kenangan nanti apabila aku lalu di kuala krai nanti..tobat lepas nie pasti kalau gaduh cerai aku serik nak balik kelantan dah..hahah
Selepas tu kita singgah di air terjun..kau nie gatal la..kaki sakit nak turun gak..tapi ko ckp ko takut sebab nampak mat rempit yg menunggu dari tepi jalan..kau takut tak pasal kete kita kene pecah nanti sebab terlalu leka main air..arghh cancel n terus pulang
masa di benta tu kau ckp apa kata ajak nan sekali adik aku pulang sekali..aku call dan adik aku nan setuju..terus dia follow aku..arghh nak ckp banyak pun segan..malu sebab ada org ketiga..dan kau seperti biasa nak makan ditempat kegemaran ko di bentong..ada restoran seafood..nasib baik nan belanja..hehe
petang tu aku hantar ko pulang ke sunway dan aku pulang ke rumah aku..
 

1 comment so far.

  1. airy March 1, 2010 at 12:08 PM
    aku rasa baek ko buat filem la kesah ko neh.....wuuuwuwuwuw

Something to say?