Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Prihatin @ Caring

By Pyromaniac
5 12 09
Prihatin @ Caring
Malam tu aku bergaduh sekali lagi ngan ko..mana tak nya..kau ckp malam nie ko free sebab kau ckp masih sakit badan la..takut luka berparut la..ok aku bagi masa ko lepak ngan gaban @ melawat (entah scandal ko!) tapi aku paling bengang ko cancel last minute masa aku berada betul tgh jalan..suwey betul la..arghh mana aku tak hangin satu badan..aku tak dtg ko cakap aku tak care..dan kalau aku paksa nak datang kau ckp aku nie mental tak bertempat
tapi yg aku perasaan tentang sifat ko yg paling aku sedari kebelakangan ini
PENDIRIAN KO CEPAT BERUBAH
maaf bukan bermaksud negative..tapi itulah sifat ko..yeah diri sendiri kita memang tak nampak tapi org lain boleh perasaan..contohnya kau last minute akan cancel nak pergi ke tempat tu dan tak pasal nak pergi ke tempat lain dan byk lagi..arghh..
"thx always..give empty promises..bye@"
5 12 09
10:34 PM
"M lain le..ramai peminat..ilmu apa th dia belajar dr tokwan tu"
6 12 09
6:33 PM
"Memang ditakdirkan kita kerap bergaduh..huhu..smlm yg beli alor vera,vicks n bawak minyak gamat..n then cancel..frustler!@"
6 12 09
7:02PM
Yeah aku akui aku memang prihatin dan aku care pasal org aku sayang..beruntung la dia kan!
 

3 comments so far.

  1. A New Day January 28, 2010 at 2:36 PM
    hrmmm...
  2. airy January 28, 2010 at 2:42 PM
    panjang betul kisah ko wehhh
  3. fIcK a.k.a kaka January 28, 2010 at 3:35 PM
    MR. PYRO, BANYAK BERSABAR K!

Something to say?