Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kisah Silamku:Menemani,merawat dan menjaga LOVER ku masa accident

By Pyromaniac



7/12/09 -10/12/09
Menemani,merawat dan menjaga ko sepanjang masa ko accident
Waktu ko sakit nie aku lah insan paling rungsing..arghh nak beli panadol ke..minyak angin ke..dan pernah sekali aku terbeli minyak kuda warna kuning kau ckp tak panas dan tukar la kepada minyak panas warna merah..
Aku pimpin ko..aku papah ko..sepanjang masa perjalanan..dalam lif..pergi ke kereta..naik ke shopping mall di BREM MALL...time tu aku dan ko nak makan sup mushroom dan juga roti pita..aku menyediakan di rumah..masak..
aku ibarat suri rumah tangga pada masa nie..arrhhh..untuk merawat ko semua aku suruh makan..supaya ko cepat sembuh dan kau ckp nak berurut..aku pun kata ok minggu nie kita balik ke kelantan..berurut di sana..supaya ko cepat sembuh nanti!

9/12/09

DESA WATER PARK CITY

Masa inilah dimana kita melepak ibarat pasangan bangla di tepi tasik..dgn aku dan kau berpakaian kerja...menikmati karipap ikea..dan kau membandingkan suasana ibarat berada di bandar cyberjaya..menikmati suasana petang yg santai..dan kita dengan idea gile bergerak ke cyberjaya semata mata untuk membandingkan permandangan antara desa water park city dan cyberjaya!



 

1 comment so far.

  1. A New Day January 28, 2010 at 11:45 PM
    cukup2lah membela biawak hidup...

Something to say?